|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
bla [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 21-02-2011 19:27] |
|
ICQ - 159719455 |
|
ik heb alleen msn, nooit icq gehad en ook geen behoeft aan, al mn vrienden zitten op msn, dus het heeft weinig zin om in mn eentje op icq te gaan zitten msn: thejoeri@hotmail.com |
|
I laugh untill my head comes off |
|
Ik ken alleen msn... darkthrone_unholyblackmetal@hotmail.com ("beetje" langdradig e-mail adres, hehe) |
|
icq is beter |
|
ICQ. Iig zonder enige moeite 1 memo versturen naar iemand die offline is... |
|
kan met msn ook maar daar noemen ze het email... Je moeder. |
|
Eeejjjj,,, gij zijt slim FF snel zit er bij Msn totaal niet in. |
|
bij icq moet ik altijd zo lang wachten voordat een berichtje doorkomt, bovendien: bij msn kun je zien of de ander aant type is of niet, dat is handig ivm langs elkaar heen lullen maar hoe dan ook, als diehard msn / icq users worden we het toch niet eens Je moeder. |
|
Knuf Dat probleem hebben wel meer mensen. Meestal treedt dat probleem op bij mensen die 1 firewall hebben. Helaas ben ik gezegend met 1 goeie icq versie. Je hebt ook 1 chat bij icq |
|
bij msn maak je die zelf, in hetzelfde venster icq doet het zelfs al stukken langzamer voordat ik de firewall had enm msn is overzichtelijker (maar das mijn mening, alles is wennen) Je moeder. |
|
Uiteindelijk durf ik bijna te zeggen dat je omgeving bepaalt wat je toepast. Ik gebruik alleen msn om ff te checken of ik email heb maar voor de rest laat ik het links of eventueel nog wel rechts liggen... Ik respecteer je mening en gun je tevens 1 betere icqversie... |
|
msn word in je strot gedrukt als je zo stom bent windows te gebruiken... daarom gebruiken zoveel mensen het... mijn ICQ: 96321178 He man nice shot! |
|
ik blijf msn fijner vinden dan icq, omdat icq qua kleur en vormgeving zo foei lelijk is, (en maar te zwijgen over die smileys) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb ooit zowel msn als icq gehad en toen is mijn pc eens een keer geformateerd en was ik te lui om me weer helemaal aan te melden bij icq, ik was mijn icq-nummer ook vergeten Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ben ik de enige hier die problemen heeft met MSN 6.0? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vind msn 6.0 juist geweldig! Anders neem je toch gewoon weer msn 5.0? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat kan gewoon?? Met andere microsoft zooi heb ik nl. ondervonden dat je géén oudere versies kon installeren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
msn 6.0 hoor ik ook alleen maar problemen mee, bovendien ist alleen maar overbodig om al die kleurtjes en plaatjes te zien :| Je moeder. |
|
quote: Ja, gewoon msn 6.0 wegpleuren en helemaal verwijderen. Hier kan je oude msn versies downloaden: http://msn.tweakzone.nl/downloads/list/1 Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je kunt er anders ook BOTER-KAAS-EN-EIEREN mee spelen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:www.jippii.nl / www.jippii.com voor nog meer van dat soort spelletjes. Hoef je geen msn 6 voor te downloaden. |
|
Ik heb alleen MSN (lucifers_angel_of_death@hotmail.com, hoezo langdradig?) maar ik word er de hele tijd vanaf geflikkerd It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |