|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik heb MSN geinstalled, op veler verzoek, maar ik snap er geen fuck van! ik blijf lekker bij mn ICQ. |
|
Ik heb Trillian! Trillian heerscht! ICQ: 3836817 MSN: heerderziellozen@hotmail.com (maar die mail check ik nooit, alleen voor MSN) |
|
hmm, ik heb het geinstalld maar ik vind het maar een vreemd proggie. Ik zal eens kijken of het langer dan een week op mijn box blijft staan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Wat's er vreemd aan? |
|
Nou, ik ben eigelijk alleen bekend met IRC. Dus al die instellingen zijn vreemd voor mij, daarbij vind ik de lay-out ook niet echt geweldig. Maar dat zal vast wel aan te passen zijn. Ik bekijk het ff een weekje en dan beslis ik of ik het nuttig genoeg vind. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
MSN: vbisschop@hotmail.com Icq : doeik nie aan... |
|
quote: Yesssss, vinnie terug op ICQ |
|
Trillian "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Trillian heerscht |
|
Ik hou het toch maar gewoon bij alleen ICQ... No regrets and no remorse... |
|
Trillian heerscht inderdaad big time... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Icq heerst natuurlijk veel meer dan msn. Ik gebruik het alleen amper meer omdat laatst bij het formatteren de icq lijst verloren was gegaan, die van msn niet dus vandaar. Dat is dan wel 1 van de weinige nadelen van icq. Eigenlijk moet ik wel kotsen van die etterige lay-out van msn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb nu ook sinds kort Trillian en het heerscht echt! |
|
Ik heb gisteren MSN maar weer eens geïnstalleerd want ICQ werkt bij mij op de een of andere manier voor geen meter. In het uitzonderlijke geval dat iemand nog een onzin moderator op zijn/haar lijstje wil; ziek_engeltje@hotmail.com Dead things grow from deep inside... |
|
MSN - draven_70@hotmail.com SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
MSN en ICQ zie profiel Hehe MSN staat niet in mijn profiel hahaha.......lol...MSN -> Triple-Dan [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 22-03-2002 12:40] |
|
quote: Ik ben ook heel tevreden over trillian |
|
Kankerlul |
|
|
|
quote: draai je het allebei of gebruik je ook trillian? |
|
Ik draai ook allebei(wist ik eerst zelf niet). En ik heb MSN vorige week voor het eerst gebruikt. Wel vreemd hoor. |
|
ik blijf trillian aanraden. da's een progje met één contact list waar je zowel icq als msn contacts in kan zetten |
|
Ik heb nu ook Trillian. Kom erbij zou ik zo zeggen. Ik lul de laatste tijd een beetje met: McDoom, Dwaallicht en NuclearBastard. Ook probeer ik wel eens met Greycloak te lullen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |