|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik haat bloemetjes, vooral midden in de nacht! Jezus, slapen jullie gvd allemaal 's nachts ofzo? |
|
MSN is voor computernewbs!!! ICQ heerscht Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: *geeft handje* Ik heb gesproken |
|
MSN vraagt veel minder van je geheugen hoor, als je nou gewoon zegt dat je je te true voelt voor MSN omdat het van microsoft is hk66666@hotmail.com trouwes en voor me icq mot je bij het bloemetje wezen. Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Of je moet een goede reden hebben om het te gebruiken natuurlijk. Ik heb het helaas ook moeten nemen, omdat mijn bandleden wel PC newbs zijn, en MSN prijzen Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Hey Mörke, m'n ICQ bugt dus daarom gaat het niet helemaal goed geloof ik. AAARGH ICQ MSN dubbele |
|
MassMörd |
|
heb nu ook icq, zal eens kijken wat ik beter vind How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
De opkomst van msn is echt ZUIGEND, ik moet nu zowel ICQ als msn aanzetten omdat de helft van mijn vrienden op ICQ zit en de andere helft op msn. Ik vind ICQ veeeeel handiger. maar ja ICQ had een monopolie in de computerwereld en dat kan bill niet hebben dus moet ie msn maar in windows douwen en ICQ uit de markt drukken You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
Mee eens, mee eens.... MSN : Bill Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: o, nou ik kan er zo 1 bedenken die voor mij goed gewerkd heeft. maar ach.. LICQ bijvoorbeeld, werkt goed! MSN is idd vaak voor noobs. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ICQ is idd veel beter, uitgebreider, maar eist wel wat meer geheugen MSN crasht vaak, en kutservers ICQ: 99633963 MSN: horror12@hotmail.com (geen email) Ik, Wil Schuurman |
|
en ik zweer trouw aan msn, al die reclame rotzooi enzo bij icq, veel te irritant ook wbt 'opdringerigheid' en veel te langzaam icq msn kroeg niet dak echt veel chat eigelijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-12-2001 16:27] Je moeder. |
|
msn zuigt! ( alhoewel de smileys zijn wel cool ) mar icq daar ik voor! (btw icq nummer is 92398124 ) My madness, my sadness |
|
DAt gezeik wat beter is, wie was eigenlijk de eerste met dit idee! Juist ICQ! Wie steelt altijd de ideeen van andere, juist Microsoft! ICQ heerst! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik gebruik allebei Alhoewel msn de vreemde neiging heeft mijn verbinding te verbreken . Wanadoo MSN : Rschalker@hotmail.com ICQ : 150812619 [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 01-04-2002 11:54] |
|
Msn mist gewoon de mogelijkheid om een memo te sturen terwijl iemand offline is. Icq is en blijft gemakkelijk... Vooral 99b [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 16-02-2002 12:00] |
|
atlaz@swirve.com(MSN) |
|
ik heb ook alletwee, en ik moet zeggen dat ik bij geen van beide te klagen heb, wel kan ik bij msn lekker mensen kloten joranus@hotmail.com (geen mail hier naartoe verzenden, want ik lees die toch niet) Bij ICQ, krijg ik wel het schijt van al die hoeren die een bericht sturen dat ze met hun opgeblazen kut voor hun webcam zitten,naja, ja kan niet alles hebben. [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 16-02-2002 15:26] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Voor alle MSN gebruikers: Update je MSN nu ... want er zit weer eens een beveiligings lek in. |
|
Ik vind ze alletwee enrom zuigen. MSN's server is rond uit klotuh en Icq's interface is mij iets te opdringerig, alhoewel de nieuwste versie voor mac os x is wel wat verbeterd. Maar een echt stabiel progje voor brichtjes te zenden ben ik nog niet tegen gekomen. op e-mail na dan. maar das wel erg traag. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
trillian: AIM, MSN, ICQ, IRC en Yahoo messenger in 1 programma MSN: demeyerdavy@hotmail.com ICQ: 86730235 |
|
quote: Heeft dat iets te maken met die worms?? zo van die URL's die men verstuurd?? As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |