|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
msn How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
msn is veel beter (contact me at msn at--- hell666blade@hotmail.com |
|
quote: ok gedaan ......nu blij ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ehh OK ICQ |
|
heb het allebei! hm, k vind msn toch makkelijker, sneller met verzenden |
|
kheb ze ook beide alleen vind ik msn ook heel wat makkelijker *SilentSinner69@hotmail.com* . op icq ist echt super irrietant als die lui uit china of arabische landjes met je over onzin komen lullen en dan met je willen trouwen. BAH! geen zin in dat soort dingen ..zit dus vaak nie op icq! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
MSN heeft geen history ICQ wel |
|
maar dat is dan ook het enige voordeel aan ICQ "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Icq history ken je ook uitschakelen.. wel zo handig.. geef mij maar ICQ ipv msn Groovy! |
|
quote:O ja wel hoor met ICQ kan je offline berichten sturen |
|
maar zwaar klote voor modemers en t vreet zowiezo aan je snelheid msn Je moeder. |
|
Msn heerst mien adres: vbisschop@hotmail.com voor de geintreseerden |
|
hmm ik gebruik het allebij, maar ik vind msn makkelijker, het is sneller en vind het vooral beter nadat ik een programmaatje heb gevonden (MsnPlus! ofzo) dat de history opslaat als .txt files en de reclame onderaan weghaalt en nog wat meer dingen, t heerscht wel... uhm..vind het op http://www.patchou.com/msgplus/ ... |
|
Ik heb ze allebei, maar geef de voorkeur aan MSN. Daar kun je tenminste heel makkelijk dingen van je eigen pc (foto's, muziek, progs....) naar elkaar verzenden. Ik weet niet of dat dit met ICQ ookmogelijk is. En op ICQ wordt je nogal eens (understatement) gestoord door onbeenden op de meest lullige tijden. Bring The People Together |
|
quote: De manier van bestanden verzenden vind ik bij icq veeeeeel beter dan bij msn. Bij icq kun je wèl bestanden bekijken/beluisteren die niet geheel over gekomen zijn, bij msn wordt dit gelijk gewist. Ook kun je bij icq niet-geheel aangekomen bestanden later resumen, deze mogelijkheid kent msn ook niet. Voor de geïnteresseerden ICQ=59848617 MSN=sander_jagt@hotmail.com Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ICQ.. MSN zuigt... je kan geloof ik niet eens berichtjes aan iemand sturen als diegene offline is. |
|
IK heb alleen MSN (add: V_kooij@hotmail.com ) the sky spit flames, armageddon has come |
|
Ach als we zo gaan beginnen ICQ : 95261307 MSN : manafaerie@hotmail.com (Ja ik heb wel MSN, maar alleen voor noodgevallen...) |
|
quote: daar hebben ze email voor uitgevonden Je moeder. |
|
ICQ |
|
Thuis ICQ en Yahoo. Op mijn werk alleen Yahoo (icq kan niet door onze firewall heen ) |
|
ICQ gaat toch door een ICQ server heen ? of gaat direct ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
heel kort, msn zitten 12 jarige kleuters en icq wat minder. ICQ dus. en ik wordt niet gestoord :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Icq natuurlijk. Van dat andere enge ding moet ik niets hebben. Voor de mensen die klagen over ICQ sounds, hallo check je prefences eens zeg! Kan je alles regelen, sounds uit, aan, somige aan, somige uit, andere geluiden. Wat jij wilt. Voor de mensen die over reclames op icq klagen: http://www.krano.com/icq.htm ben je daar ook vanaf... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |