|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hatsjikidee! |
|
Misschien toch niet aanwezig, ivm met die metalqquiz in tilburg, nog ff kijken zzz |
|
- Greycloak - Grindminder - Jerôme - Henke - cerridwen plus aanhang, sorry sommige leestekens doen kut - psychopathologist - Meridian - Hades - Nix - Stigma (gewoon meekomen) - Kwelgeest - Brujeria - Rapture (" ) - Immo (" ) - Mies - beatblaster - Garfield - SkinPeeleR - MindlessMayo - Violent God (onder voorbehoud) - Anoniem - Cornholio the Great - Pil - Carnagath - Valfar - Slave To Darkness - Haensjen - KnarFz - Unholy Mary - Nobassak - 0Tolerence + aanhang - Smoochy - Zillah - Orion (och heden) - Malagthot (met nog een enorme zooi mensen) - Ivar (met wat mensen) |
|
quote: GODVERDOMME! je komt maar fuck die quiz Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe ik wil wel gaan hoor, moet alleen ff kijken hoe ik dat zondag doe, of vroeg weg, of misschien toch zaterdag al weg. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 28-08-2004 0:44] zzz |
|
Om euhmmm 17:00U moet ik blëren. |
|
AAAAAAAARRRRRCCCHHHH! Het begint al om 13 uur...had ik me ff-ies niet gerealiseerd... maar komt toch [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 28-08-2004 9:30] Hatsjikidee! |
|
Ik ben vanaf vrijdag aanwezig |
|
quote: Idd fuck die quiz...live muziek daar moet je zijn. |
|
godver, ik kan er echt niet voor 4 uur zijn ivm autorodeo (of ik moet er de 1e manche al uitliggen ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: same here maargoed, als hans en julian ook meegaan kunnen we netzogoed zondag vroeg weg. (niet dat je uitslaapt in een tentje) kunnen we gewoon door naar tilburg? |
|
ja kzie wel, ff overleggen met henzel zzz |
|
naja ik ben er sowiezo voor 18:00 en misschien wel t/m zondag "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sorry, maar ik ga sowieso niet mee. Kan zaterdag niet, en heb er ook niet echt geld voor. En de line-up vind ik ook niet echt boeiend om te gaan. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Helaas, er zijn andere dingen tussen gekomen |
|
quote: Vortex..nah..niet boeiend.. |
|
Wat komen er veel mensen!! Het gaat toch niet DRUK worden of zo?? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: gezellig toch? ...neem je genoeg bier mee Hatsjikidee! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak... jij gaat toch niet hey... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ben pas om 15:30 vrij op zaterdag, maar dan ook om 16:45 aanwezig! Tentje mee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh-oh! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Gaan we deze keer wel 's avonds terug? Gaan we wel een after-party houden in de Brouwerij quote:Komen jullie en sleep Julian gewoon mee Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |