|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Als je iets kut vindt, vindt je het gewoon kut. Klaar. |
|
quote: Ik zou het niet weten, zoals ik al zei kon ik het niet zien. Ik stond bij de bar te zuipen en zag dus vanuit daar een vlag tussen het publiek. |
|
quote: Haha, lekker duidelijk he. |
|
lol kwamen na afloop nog lui naar me toe en vroegen of ik de zanger van katafalk was mensen vinden me er schijnbaar op lijken (als ze dronken zijn hehe) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haha ,ik dacht het op die foto's ook al datd jij op het podium stond, maar toen las ik welke band het was en toen dacht ik toch van nee |
|
Fris en fruitig. |
|
Zo, myn fotografisch talent word hier toch nog eem gebruikt, He Schaep! ("Waaaat! Jy hier?" Oh yeah...) Daan ook, zo zag ik. Gaaf heur! ("Huh? Wie ben jy dan?" Ja.. nou dat meisje die van vrydag op zaterdag in die ene tent lag. By Anne-Myra. Jeweetwel) Ach, je vindt straks wel een foto... Albrik. Pil. Nick & Anne-Myra. Voordat Anne 'm afwees... Festizooi. Zondagochtend. ...*zucht* Dat zeg ik net. Vage bui. Ja jongen. Daar was je dan. Volgens my had je geen zin in een foto... 8) Nou. Myn foto's dus. Niet veel boeiends. Ik weet 't... [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 03-11-2004 18:10] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: \ Het zal toch niet... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh, dus jij kent Daan. Oei. |
|
Oh yeah. Die lag op een gegeven moment in onze tent... 8) Anne-Myra kende 'm ofzo. Ja. Is interessante kerel. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
*Ik zal het wel over de verkeerde hebben gehad.* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-09-2004 21:54] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee. |
|
*Zie twee posts eerder* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-09-2004 21:54] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
@ CurseOfDeath : Zijn jullie niet die mensen die mijn haringen geleend hadden? |
|
Interessant ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Hehe ik denk het. Jy bent toch niet het persoon met de "haring in blik" gast erby? Anyways. Waar was je? Nu zitten wy met jouw haringen... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Haringen in blik? Eh, niet dat ik weet Ik was gewoon op het terein/de camping hoor Anyway, ik heb wel haringen genoeg, dus veel plezier ermee? |
|
Haha oke Ja. Waren te veel mensen van wie we haringen geleend hebben... Ja. De haringen zyn dit keer opgeborgen BIJ de tent... Sjongejongen. Wat een drama was dat ook.8) Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hoe grote tent had je wel niet dan? Ik had er best veel gegeven |
|
Hihihi, ja... Niet myn tent. Kommop. Ik zou geen haringen vergeten. Denk je wel zeg Nou eehrm... Ja... Haringen? Tent? We hadden niet genoeg. Zoveel van die touwtjes, ik hield ze niet uitelkaar... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:NIET slowchatten svp! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe nee nee, ik wou er al een einde aan breien Excusé moi |
|
Aaah gut! Greycloak toch. Krijg je weer te weinig aandacht? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Van jou al genoeg aandacht gehad afgelopen zaterdagnacht. Wacht maar tot je 50 posts hebt, dan mag je in het lultopic en dáár mag je slowchatten. Hier graag zoveel mogelijk serieuzigs plaatsen, je begon best goed ook, dank je en tot ziens! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |