|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was zeker zwaar heerschend. Volgend jaar weer Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: He, Soef was er ook, zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 05-09-2004 17:17] |
|
GVD Boldey moest die foto er nou ook op??? Was in ieder geval zo aardig geweest die pukkel weg te werken met photoshop |
|
Zo zo ik herken het haast niet terug.. occultfest! Gaaf zeg, grotere podia en de zooi beter afgezet. Erg gave foto's ook, zo te zien heb ik een gaaf feestje gemist. Edit: Kut.. verkeerde naam, had onder MindlessMayo [Dit bericht is gewijzigd door Demorpheus op 05-09-2004 17:48] |
|
het was gaaf idd ja maar godverdomme wat minder chaos achteraf zou ook wel prettig zijn hahah! zzz |
|
toffe pics van vortex! de beste band http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Wat voor chaos heb je meegemaakt dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: zal ik je photoshoppen? |
|
quote: Ohhh doe niet zo gemeen tegen dat meisje. Want als jij dat gaat doen komt het vast niet goed On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hoe was C of E? |
|
Zo dat was me wel een potje loosheid zeg Zeer gezellig allemaal. Wel een beetje een groot terein voor het aantal mensen |
|
was wel leuk feestje weer... alleen jammer dat ze het terrein hadden uitgebreid... want er waren toch iets te weinig mensen daar... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
GRAFFENWALDERR!! zzz |
|
Goed feessie zeg!! Heb genoten: lekker weer, goede muziek en stom-stom-stom iets te veel bier waardoor ik helaas de bands tussen 5 en half 8 heb gemist (lag te pitten in mn tent...) Volgend jaar weer!!! Hatsjikidee! |
|
Het terrein was idd te groot maar had te maken met de vele regenval. Volgend jaar iets kleiner en er zijn plm 650 man geweest en daar zijn we zeer tevreden mee. Bedankt ! |
|
jeuj fryslân is oek weer thus 13:15 vertrokken en 18:30 thuis (was iemand voor de trein gesprongen heb daar 3,5 uur op moeten wachten tot we verder konden ) verder wel een leuk feesje,leuke lui over het algemeen,mooi weer. verder wat zm-ers gezien en gesproken iig de brabandse metalsquad (goeie zaak)en de twentse hehe. verder uuuuh ......(nou ja lees het wel in andermans lijsje die mij gesproken hebben ) einde van de avond nog een beetje chaos(mindere fase) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wel leuk , jammer dat het publiek zo dood was. nog 2 S.O.D covers voor de rest een mooi potje HC Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
het ging in alle opzichten te ver en toch kwam het goed gaaf feestje, bands waren goed, bier ging hard, lekker weer en ik ben ein-de-lijk schoon (ben bezig met foto's uploaden) |
|
uitermate vermaakt.... maar douchen is nu wel ff fijn... |
|
quote: Nee dank je, jij hebt met jou gephotoshop al genoeg schade aangericht en zelfs al een onschuldig persoon ernstig getraumatiseerd. Je weet wel over wie ik het heb... |
|
Hehe eindelijk wakker ben in tijden niet meer zo brak geweest Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Thnx Boldey |
|
quote: jij had geen bh aan |
|
Het bier ging inderdaad erg snel, sommige mensen werden er ook wel lastig door |
|
quote: hehe, grafenwalder ja gezellig weekend gehad, zaterdag liep enigzins uit de hand wat betreft alcohol. ook behoorlijk wat zm-ers gesproken, maar daarvan kan ik me niet alles meer herrineren. qua bands weinig meegekregen behalve vortex en pleurisy, en die waren dan ook erg vet. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |