|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
goed idee! (maar ik geloof niet dat ik iets aandoe met een borstzakje ) T zal wel weer een minirokje en een topje van marilyn Manson worden.. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: LOL spelfout weggehaald... |
|
- Greycloak - Grindminder - Jerôme - Henke - cerridwen (waarschijnlijk) - psychopathologist - Meridian - Hades - Nix - Stigma (gewoon meekomen) - Brujeria - Rapture (" ) - Immo (" ) - Mies - beatblaster - Garfield - SkinPeeleR - MindlessMayo - Violent God (onder voorbehoud) - Anoniem - Cornholio the Great - Pil - Carnagath - Valfar - Slave To Darkness - Haensjen - KnarFz - Unholy Mary - Nobassak - 0Tolerence + aanhang "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Okee toffe peer ik zal kijken wat ik kan doen. maar eruruh zit wel 900 kilometer van het occultfest. ben je dan volgend jaar op de Zm fest of Waldrock of Stonehenge? |
|
quote: Wie is die aanhang, je MP3tjes |
|
quote: hahaaahahahahahhahahahahahahahaha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maar zereneus wie is jouw aanhang? Gewoon een nette vraag hoor. No more hard feelings. Laatste Ravager al gehoord? |
|
quote: Mijn aanhang zijn vrienden, misschien komt dat woord je bekend voor? En nee, Ravager zegt me niks. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
[quote]Op 12 augustus 2004 19:55 schreef 0Tolerence het volgende: Mijn aanhang zijn vrienden, misschien komt dat woord je bekend voor? He Otje no more hard feelings he. Leuk voor je, jammer dat ik niet kan. Maar ik heb afgesproken dat ik op ZM festival zou komen. |
|
quote: En dat valt in hetzelfde weekend? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee dat is pas volgend jaar. Have fun op dat Occultfest 2004! |
|
quote: Idd voor 18.00 gratis daarna € 5,- |
|
en de festivalshirts zijn dan ook €10,- voor 18.00 uur dan.. na 18.00 uur zijn ze €12,50 euro.. het scheelt niet veel maar toch iets take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
quote: maar is dit vrijdag om 18.00 u of zaterdag om 18.00 u [Dit bericht is gewijzigd door Haensjen op 13-08-2004 1:01] |
|
Woei ik ga Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat is er zo occult aan occultfest? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Op zaterdag. |
|
quote: Na 21.00 uur is het er donker |
|
quote: ik ben benieuwd wat je er van bakt zal wah goed komen |
|
quote: Nou weet ik niet of ik nog wel durf spelfout weggehaald... |
|
quote: Ah Grey ook.. Krijg je eindelijk dat biertje van me.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:En jij weer eentje van mij... En ik dan weer eentje van jou... etc etc. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik pas wel op je |
|
quote: Dat denk ik wel. (het is tenslotte de 2e keer.) de meeste zenuwen zijn er al wel af. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |