|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Schaep in de bocht... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Oke, ban! |
|
quote:Kom jij toevallig niet uit meppel of een van zijn vele omstreken? Vriend van Timo ed? |
|
Ehrm... Hy's geen lid. Vandaar weer een commentaartje van my. Hy woont in Nieuw-Scheemda (Groningen) Dussem, denk 't niet? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 09-09-2004 10:40] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Een te slap handje gegeven? houden boerinnekes niet van heh Nog meer mensen dankzij de ns de laatste trein naar zwollywood gemist trouwens? Life doesn't get much better than this! |
|
*opglost* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 10-09-2004 15:01] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat krijg je als je midden in een pit foto's maakt... |
|
quote: Beiden op één foto: (De echte Wokkel staat ergens links achter) |
|
Deze gast heet trouwens ook Orion: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-09-2004 16:29] |
|
Hier nog een paar foto`s, deze zijn het aanzien wel waard, de rest niet, want te veel bieraan/inname. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Hey! Jij ook hier op ZM!? |
|
Oh yeah. Blykbaar he Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: dank u, ik ben niet officeel denieuwe zanger. Ze gaan 9 okt een ander kerel uit proberen, is hij beter dan heb ik pech! |
|
Is dit niet de knakker van Orphanage?? |
|
Dat is hem. |
|
Sjors roeleert. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dan vergis ik mij. |
|
God Dethroned was zeer gaaf! verder vond ik Katafalk & Massive Assault ook erg goed. De rest heb ik dan weer niet echt meegekregen... Nee niks overmatig alcoholgebruik. Ik sliep. Ja. Ik sliep... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
God Dethroned was zeker goed, naarmate de tijd verstreek werd het allemaal wel wat veel van hetzelfde, maar het bleef opzich wel aangenaam Katafalk half gezien ofzo, heerlijke band, jammer dat de zang niet zo goed te horen was Pleurisy ook half gezien, wel een leuke band Massive Assault, leuke opener, leuke muziek Morning, niet echt mijn ding, van de meesten niet zoals te merken was Verder heb ik nog wel wat bandjes gezien maar weet er niet zoveel meer van |
|
En de hele bliksemse bende is nu van het terrein af. |
|
quote: Ah jullie zaten tegenover ons op de camping "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
gisteren opnames gezien van Occultfest, lijkt me toch wel een leuk festival |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |