|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, laat die camping eigenlijk ook maar zitten, ik neem toch maar de trein van half twee terug. |
|
Veel fun daaro The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het was zéééé'r heerschen... Alleen heeft iemand mijn Beavis & Butt-head shirt gevonden?? B&B als AC/DC , dit is een zeldzaam shirt uit Australië.. Goeie inlever premie... Alvast bedankt..... Een kleine snol zit zo vol. |
|
het was een geweldig feest,wij van de organisatie bedanken bands en publiek die in grote getale kwam aanzetten..tot een volgend Occult fest!! |
|
Ik hoop dat volgend jaat m'n banksaldo wat beter is,dan kom ik ook spelfout weggehaald... |
|
ja, t was heersch! gespot/gesproken: Tyrant Lizzard king Skinpeeler Smoochy Beatblaster Nix Rapture Stigma Kwelgeest Heer schaep en nog een paar die ik vergeten ben respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
was idd uberheersend!, dat er nog maar veel occulte feestjes mogen zijn! |
|
Was echt gaaf, lekker simpel festivalletje, pleurisy en katafalk spraken me het meeste aan. Ik heb nogal wat gasten van hiero gesproken, maar heb geen flauw idee wie allemaal. Werd nl een beetje erg drunk. Brujeria en Stigma in ieder geval wel gesproken Ik zie jullie wel bij Dismember in Gron. En nu moet ik ff piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
Was zeker lache, wij stonden ook op de camping met 4 man. Flink wat bier gezopen en Katafalk vond ik nog het meest interessant samen met God Dethroned. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het was inderdaad een leuk feestje. Het optreden ging ook goed, dus ik mag niet klagen!! |
|
koud bier, goeie sfeer, lekker weer. Miss PeeleR ligt nog met een kater op bed.. Mijn hoofd voelt 10 kilo zwaarder dan anders en mijn portomonee is leeg.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
leuk feesje katafalk en pleurisy waren zeer goed met schaep rondgehangen, nog bedankt voor het bier Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Het was absoluut HEERSCHEND!!! Katafalk, GrindMinded en Devious vond ik absoluut te gek!!!! En @ Henke: |
|
Oh ja, foto's komen er aan.... |
|
quote: GrindMinded? wat zat er nou weer op je brood? Aan die dame die met 1 opmerking mij met de bek vol tanden liet staan [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-09-2004 14:22] Een kleine snol zit zo vol. |
|
was pas laat aanwezig...maar katafalk was erg ok! god dethroned ook! Henke nice job dude |
|
quote: Ow ja hahahaha, ik bedoel God Dethroned, tja zat te veel op Henke te letten..... |
|
quote: Geen dank. Het was tof. |
|
Ok dan, hier een hele lading pics, ik voorzie ze later wel even van commentaar... |
|
mooie foto's japs.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
hehe heel assen even op de foto! maar het was gezellig wat wil saskia trouwens laten zien? [Dit bericht is gewijzigd door Ielsch op 05-09-2004 16:13] |
|
Gave foto's, was een lekker feestje! Vooral God Dethroned heerschte. Ik heb veel mensen gesproken, geen idee of die van dit forum waren, in ieder geval een hele bende uit de achterhoek. En Nightwing. Wel handig, veel contacten leggen, heb teveel bier gratis gekregen, waardoor ik nog teveel bonnen over heb, en waardoor ik behoorlijk wasted was. |
|
quote: Ik meel er ook nog wel ff een paar... |
|
quote: TIETUHHHHHHHHHHHH!!!! Maar die foto's hou ik voor mezelf en Bakkie... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |