IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Occultfest 2004! Vorige pagina | Volgende pagina
Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 16:38 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 13:14 schreef kwelgeest het volgende:
Morning; Nee echt een zaaddoodendere band bestaat simpel weg niet. Zo cliché zo saai zo ongeïnspireerd.

zegt de kwelgeest

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 16:40 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:56 schreef kwelgeest het volgende:
U is helderziend?
Die tweede had je ook kunnen raden; Hoe vaak ik daar m'n gal al niet over uit heb lopen spuwen

ik hoop dat je aanwezig bent

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 09-06-2004 16:43 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Wat nou, kan je niet tegen kritiek?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 16:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Beatblaster is idd een ertg triest figuur die geen kritiek kan hebben.
Ik ben misscvhien want onsubtiel en overdrijf nu wat maar dat heeft die loser aan zichzelf te danken.
Als ik daar aanwezig ga zijn dan wat? Ga je me negeren? Ga je opeens popiejopie doen en denken dat ik je mag?
Sodeflikker toch een eind op intens diep triest figuur. Als je irl niets zegt hou op het I-net dan ook gewoon je bek.
En ga maar weer tegen Marleen huilen hoe triest en wat lulletje ik ben maar wij weten dankzij jouw eigen vertoon wel beter.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 16:50 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:43 schreef Deathwish het volgende:
Wat nou, kan je niet tegen kritiek?

kritiek?
hoezo?, ik zeg alleen maar dat ik hoop dat hij er ook is

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-06-2004 16:51 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

hej/ dit jaar niet op uitnodigging/

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 16:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:50 schreef Beatblaster het volgende:
kritiek?
hoezo?, ik zeg alleen maar dat ik hoop dat hij er ook is
Dit draait wel zeker om jouw jouw manier van kriteik verwerking.
Ik vind death saai, ik vind MA een matige dath band en ik vind het 'technisch' spel belabberd. Nou en. Een beetje zelfverzekerde artiest kan tegen zulke kritiek of 'valt' mij ter plekke wanneer ik het zeg aan en niet een paar dagen later over het I-net nadat je je ook al over mij hebt uitgelaten tegen mijn vriendin.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 16:55 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:49 schreef kwelgeest het volgende:
Beatblaster is idd een ertg triest figuur die geen kritiek kan hebben.
Ik ben misscvhien want onsubtiel en overdrijf nu wat maar dat heeft die loser aan zichzelf te danken.
Als ik daar aanwezig ga zijn dan wat? Ga je me negeren? Ga je opeens popiejopie doen en denken dat ik je mag?
Sodeflikker toch een eind op intens diep triest figuur. Als je irl niets zegt hou op het I-net dan ook gewoon je bek.
En ga maar weer tegen Marleen huilen hoe triest en wat lulletje ik ben maar wij weten dankzij jouw eigen vertoon wel beter.

boehowwwwwww!!!!!
zegt iemand die me 1 x gezien heeft en NIET kent......

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 16:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:55 schreef Beatblaster het volgende:
boehowwwwwww!!!!!
zegt iemand die me 1 x gezien heeft en NIET kent......

Ach als je zulk gedrag gaat vertonen weet ik genoeg.
En ik heb al andere mensen die wel ken en wel mag over jou gehoord en dat was ook alles behalve positief.
Nee voor mij ben jij echt een stakker, een gigantische kneus. Okej ik was toen wat bot en lomp maar dat is geen vrijbrief om er zo op in te gaan.

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 16:58 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:53 schreef kwelgeest het volgende:
Dit draait wel zeker om jouw jouw manier van kriteik verwerking.
Ik vind death saai, ik vind MA een matige dath band en ik vind het 'technisch' spel belabberd. Nou en. Een beetje zelfverzekerde artiest kan tegen zulke kritiek of 'valt' mij ter plekke wanneer ik het zeg aan en niet een paar dagen later over het I-net nadat je je ook al over mij hebt uitgelaten tegen mijn vriendin.

sorry, ik had je adres niet....
had het je ook wel persoonlijk willen vertellen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 16:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:58 schreef Beatblaster het volgende:
sorry, ik had je adres niet....
had het je ook wel persoonlijk willen vertellen.

Je vertoont echt het gedrag van een I-net warrior. Ik stond recht voor je kneus, waarom zei je het toen niet?

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-06-2004 17:00 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

bla, bla, bla....

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 17:01 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:57 schreef kwelgeest het volgende:
Ach als je zulk gedrag gaat vertonen weet ik genoeg.
En ik heb al andere mensen die wel ken en wel mag over jou gehoord en dat was ook alles behalve positief.
Nee voor mij ben jij echt een stakker, een gigantische kneus. Okej ik was toen wat bot en lomp maar dat is geen vrijbrief om er zo op in te gaan.

wie heb je allemaal gehoord dan?
erg benieuwd wat al die schizofrene persoonlijkheden in je hoofd te melden hebben

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 17:02 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 16:59 schreef kwelgeest het volgende:
Je vertoont echt het gedrag van een I-net warrior. Ik stond recht voor je kneus, waarom zei je het toen niet?

geef je adres maar, dan kom ik wel even vertellen hoe ik over je denk

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 17:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:01 schreef Beatblaster het volgende:
wie heb je allemaal gehoord dan?
erg benieuwd wat al die schizofrene persoonlijkheden in je hoofd te melden hebben
Van eentje mocht ikhet niet tegen je zeggen dat vond ze zo zielig ik zal het aan de anderen eens vragen of ik hun namen mag plaatsen.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-06-2004 17:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Onn fucking Topic, dit soort dingen lul je maar uit via msn telefoon of de gaykrant.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2004 17:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:02 schreef Beatblaster het volgende:
geef je adres maar, dan kom ik wel even vertellen hoe ik over je denk
Ja m'n aders heer posten denk je het zelf. Maar wees maar niet bang ik kom vaak genoeg op concerten ook op death metal volgende keer dat ik je zie mag je het komen uitleggen hoe jij erover denkt maar gezien er nu oook al niets nuttigs uit je komt zal het wel niet veel zijn.

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-06-2004 17:05 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

dus dit jaar werken ze niet met uitnodgingen???

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 17:07 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ja m'n aders heer posten denk je het zelf. Maar wees maar niet bang ik kom vaak genoeg op concerten ook op death metal volgende keer dat ik je zie mag je het komen uitleggen hoe jij erover denkt maar gezien er nu oook al niets nuttigs uit je komt zal het wel niet veel zijn.

time will tell

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:05 schreef cerridwen het volgende:

www.occultfest.tk

..."Hate can only create more hate"...

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 09-06-2004 17:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:08 schreef Immortella het volgende:
www.occultfest.tk

ben al op de site geweest, maar daar werd ik niet veel wijzer van...

of ik snap het niet helemaal

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 17:12 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:05 schreef cerridwen het volgende:

www.occultfest.nl daar staat meer info op

volgens mij moet je jezelf aanmelden en sturen ze je dan een entreekaart toe

als je niet voor 22 augustus gereserveerd hebt is de schade voor de entree 5 euro

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:10 schreef cerridwen het volgende:
ben al op de site geweest, maar daar werd ik niet veel wijzer van...

of ik snap het niet helemaal

Zie het nu zelf ook, site is nog niet ge-update.. Zal wel 's ff in m'n mailbox kijken, daar moet nog wat in staan.

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-06-2004 17:13 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

als je jezelf wel aanmeld van tevoren is het gratis.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 09-06-2004 17:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 17:12 schreef Beatblaster het volgende:
www.occultfest.nl daar staat meer info op

volgens mij moet je jezelf aanmelden en sturen ze je dan een entreekaart toe

als je niet voor 22 augustus gereserveerd hebt is de schade voor de entree 5 euro

Ah stom, natuurlijk. Ik had de oude link nog gepost

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com