IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : elpees (vinyl) Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 14-04-2010 13:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2010 14:23 schreef Mutilator het volgende:
Dus geen exclusieve songs er meer op. Sadistic Sinner is de expert, maar ik heb nog nooit gehoord van verzamelaars die verzamelaars verzamelen (die met excl nummers uitgezonderd)


DSFA 3 is volgens mijn een voorbeeld van een verzamelaar die verzamelaars graag verzamelen!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-04-2010 17:10 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Dat is een voorbeeld inderdaad. Maar ook de eerder genoemde Death Metal-LP, de Death Is Just The Beginning-serie, Metal Massacre, Speed Kills en meer van dat soort series zijn gewilde verzamelaars.

En dan zijn er natuurlijk ook mensen die Alle 13 Goed en dat soort zaken verzamelen.


Bareuh...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-04-2010 17:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Deze is interessant van hollandse bodem: Metal Power, 5 delen allen 7" , bandjes als ear danger/black out/distortion/spoiler en anwar. Heel erg pover geluid, maar wel leuk voor de verzamelaar. Ik heb er slechts 1tje van, nr 2.

http://www.metal-archives.com/release.php?id=267685



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-04-2010 20:05 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Wat is het voordeel van picture vinyls die 180 gram zwaar zijn naast dat de post zwaarder wordt ?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-04-2010 20:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 20:05 schreef KHPLF het volgende:
Wat is het voordeel van picture vinyls die 180 gram zwaar zijn naast dat de post zwaarder wordt ?


Zwaardere picturediscs zijn dikker en klinken dus beter. Maar altijd nog minder dan gewone LP's.


Bareuh...


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-04-2010 22:02 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Lekker nuttig dan


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-04-2010 22:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Picture disc's zijn dan ook totaal niet nuttig...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-04-2010 5:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2010 22:03 schreef Staalman het volgende:
Picture disc's zijn dan ook totaal niet nuttig...


+1


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-04-2010 5:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

+2


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-04-2010 8:35 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2010 20:51 schreef Dentz het volgende:
Nu ook vinyl bij bol.com.


En zo op het eerste oog bieden ze veel aan (alhoewel de leveringstijden, bijvoorbeeld in de categorie black metal, veelal in de weken loopt).

"(Voor dit artikel heb je een platenspeler nodig)" prachtig


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 15-04-2010 17:24 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Vanmiddag 25 LP's voor 10 euro gekocht waaronder:
Fleetwood Mac
The Village People
Supertramp
Beach Boys
Creedence Clearwater Revival
Pink Floyd
de soundtrack van Beverly Hills Cop


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-04-2010 17:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 17:24 schreef Jouke het volgende:
Vanmiddag 25 LP's voor 10 euro gekocht waaronder:
Fleetwood Mac
The Village People
Supertramp
Beach Boys
Creedence Clearwater Revival
Pink Floyd
de soundtrack van Beverly Hills Cop


Hmmmmm... Creedence en Pink Floyd zijn uiteraard altijd goed, kun je je bijna geen buil aan vallen. Supertramp eigenlijk hetzelfde verhaal, en de Beach Boys hebben ook enkele zeer goede platen gemaakt (Pet Sounds ).

En van Fleetwood Mac vind ik voornamelijk het blues-werk uit de beginperiode goed te pruimen.

Goed bezig dus!


Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 18:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Pet Sounds is gewoon geniaal, een mijlpaal. En vele male beter dan zijn tegenhanger "sgt pepper's lonely hearts club band" van The Beatles.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-04-2010 18:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 18:02 schreef Staalman het volgende:
Pet Sounds is gewoon geniaal, een mijlpaal. En vele male beter dan zijn tegenhanger "sgt pepper's lonely hearts club band" van The Beatles.


Ik vind Sgt. Pepper's anders ook erg goed. En dat voor een Stones-fan.

En volgens mij was Revolver toch de tegenhanger van Pet Sounds?


Bareuh...


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 15-04-2010 18:58 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

die van The Beach Boys is een best of. Pink Floyd en CCR waren helaas wel wat duurder dan die anderen, maar nog steeds goedkoop

Als ik even schaamteloos reclame kan maken: De Waterput in Bergen op Zoom.

Zeer leuke (alternatieve)winkel met een aanzienlijke platencollectie!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-04-2010 19:01 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Bergen Op fucking Zoom...



Bareuh...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-04-2010 19:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2010 18:06 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind Sgt. Pepper's anders ook erg goed. En dat voor een Stones-fan.

En volgens mij was Revolver toch de tegenhanger van Pet Sounds?


Paul McCartney noemde de albums Pet Sounds van de Beach Boys en Freak Out! van Frank Zappa als de twee grootste inspiratiebronnen voor Sgt. Pepper.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-04-2010 16:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mijn oude brakke Akai is aan vervanging toe. Wat zijn aanbevolen merken, types platenspelers? Moet ik nog rekening houden met naalden etc?

Ik zie ze van spotgoedkoop tot schrikbarend duur


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-04-2010 17:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 maart 2010 16:34 schreef bokaj het volgende:
Daar heb je een plastic gevalletje voor, geen idee hoe zo iets heet. Bij mijn platenspeler zit dat er gewoon bij.

Single-adapter.




Ik zoek zoiets ook, maar dan voor cd's.




*sorry*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 18-04-2010 17:03 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 6 april 2010 18:51 schreef nark het volgende:
Laat ik daar nou een hele zwik bootlegs van Pink Floyd op de kop hebben getikt, elpees waren 7,5 pond en pictures 10 pond.
ben uiteindelijk met 14 elpees thuis gekomen waarvan sommigen hier voor 30 euro of meer over de toonbank gaan hahahaha kom je niet zo heel vaak tegen helaas maar wel mooi dat het nog kan


New Castle heeft ook zo'n obscuur lp zaakje met veel mooi spul. Orginele 1ste druk black sabbath - black sabbath gekocht voor omgerekend 5 euro :')


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-04-2010 17:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2010 16:58 schreef spectre het volgende:
Mijn oude brakke Akai is aan vervanging toe. Wat zijn aanbevolen merken, types platenspelers? Moet ik nog rekening houden met naalden etc?

Ik zie ze van spotgoedkoop tot schrikbarend duur

Een Dual. Altijd goed.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-04-2010 17:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

omdat jij hem hebt of een andere reden?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-04-2010 17:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ook, maar het is gewoon een goed merk.
505 is nog steeds een populair model ondanks dat deze niet meer gemaakt wordt.
Zijn nog wel meer merken, maar het is maar net wat er aan uit wil geven.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-04-2010 21:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik kijk laatste tijd wel veel rond op de vinyl boertjes die vooral van die piraten hit rotzooi verkopen. Ik heb onder andere Pleasure to Kill en Metallica's Jump in the fire op rood vinyl gekocht, samen voor nog geen 15 Euro

En een maandje geleden

Rainbow - Rising
Saxon - Power and the Glory
Judas Priest - Unleashed in the East
Tygers of pan tang - single (rood vinyl0

dit voor 12 euro


Against God and Government


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-04-2010 21:42 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 april 2010 16:58 schreef spectre het volgende:
Mijn oude brakke Akai is aan vervanging toe. Wat zijn aanbevolen merken, types platenspelers? Moet ik nog rekening houden met naalden etc?

Ik zie ze van spotgoedkoop tot schrikbarend duur


Thorens, Technics, Pioneer, Denon. 2ehands vaak voor redelijke prijzen te vinden.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen