|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, je moet voor je iets bestelt gewoon een aanvraag voor productie in eigen beheer aanvragen bij BUMA-STEMRA, en deze met je bestelling meesturen. Je vraagt (bijna) altijd toestemming bij de instantie in je eigen land. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
bedankt voor de info! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mijn favo platenzaak gaat verhuizen naar een ander pand drie kwartier hier vandaan Go ahead without me, I'll find my own way |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat is wel écht onoverkomelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat een prijzen! Op eBay kan je ze echt wel goedkoper krijgen dan dit... Zenial |
|
Ja, tis maar wat de gek ervoor over heeft. Op wacken zag ik bijv. wat mercyful fate dingen die ik nog moet hebben. Maar ik ga geen 200 euro voor een lp betalen als ik die op ebay voor 100 euro kan kopen..... Goddetering, die lp had ik gewoon in de jaren tachtig moeten kopen, toen wassie 40 gulden. http://cgi.ebay.nl/Mercyful-Fate-Curse-of-the-Pharaohs-LP-Vinyl-mint_W0QQitemZ170094344706QQcategoryZ33293QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: In de jaren 80 was 40 gulden veel geld Zenial |
|
quote: Ik had hem voor een kleine 40 gulden gekocht in 1995. Wel van een goede kennis die, wanneer ik hem tegenkwam om die plaat zat te zeuren. Uiteindelijk ging hij overstag omdat ik een Don't Break The Oath tatoeage had laten zetten. Destijds ging hij, als je deze bootleg al eens tegenkwam, voor 150 gulden of meer op een metal markt. Soms zie ik hem voor toch niet eens zo'n gekke prijs, als veiling, op e-bay voorbij komen. €95 is in ieder geval toch nog veel te veel. bub |
|
hmm plaatjes van Opeth zijn best wat waard...ik heb door een bestelfout zelfs 2x Blackwater Park.. |
|
quote: Redelijk normale prijs voor een bootleg in die tijd anders. En Bub, ja, precies. En zulke absurde bedragen ga ik er gewoon niet voor betalen. En gelukkig heb ik de officiele tape, goed genoeg voor mij, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik was wat jonger in de jaren 80, dus moest ik best lang sparen voor 40 gulden Zenial |
|
Ow, zo bedoelde je het, ja. Nou ja, dat klopt dan, ja. Ik vond het ook een boel geld. Ik had toen ik 15 ofzo was een keer 40 oude rock'n roll lp's aan de lokale snuffelhal verkocht voor 1 gulden per stuk om een bootleg van metallica te kopen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
nu zijn die elp's ook niet zo duur hoor,in vergelijking met een cd. voor een elp betaal ik ongeveer 10/12 euro voor,en voor een dubbele meestal rond de 15/19 euro,en dit zijn dan de prijzen die nieuw zijn. cd's zijn ook zoiets |
|
Klopt, de prijs van een LP is tegenwoordig ongeveer gelijk aan die van een CD. Maar een LP vind ik 100 keer leuker. Bareuh... |
|
Mensen die van hun vinyl af willen heersen. Vorig jaar nog Beherit - Drawing Down the Moon cd geruild voor de elpee. |
|
LP's ruiken lekker. dus |
|
en daar doen we het voor Zenial |
|
quote: Joa. Vooral aan het begin van de jaren negentig was dat heel erg. Toen kon je voor een habbekrats aan de gaafste LP's komen. Plus het feit dat winkelketens als Free Record Shop, en iets later ook Plato, hun winkelvoorraad vinyl voor absolute dumpprijzen wegdeden. Heb een behoorlijke vracht LP's aan kunnen schaffen in die tijd. Bareuh... |
|
Ja, en ze kraken zo mooi op stukjes waar geen muziek staat. dus |
|
quote: Zeg ik ook al jaren. En de hoezen zijn niet lleen mooier dan die van cd's, ook de hoezen ruiken enorm lekker. Zeker als er meerdere lp's bij elkaar staan. Dat versterkt de geur. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Jammer dat ik in het begin van de jaren negentig aan het begin van m'n leven stond. Maar damn, die tijd moet gaaf zijn geweest. |
|
En van mensen die hun platencollectie eind jaren '80 weg deden, want ze kochten ineens alleen maar cd's en die lp's stonden zo in de weg. Heerlijk! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Oude hoezen ja, nieuwe hoezen moeten nog 'rijpen', die ruiken nog niet echt bijzonder. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |