IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : elpees (vinyl) Vorige pagina | Volgende pagina
Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 10:58 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Vinyl dat geluid heeft echt iets warms, het is niet zoals een cd. Maar ik kan beter genieten als een geniaale band iets op vinyl uitbrengt dan op cd. Ikzelf met de band heb dan ook maar 50 promo cd's laten maken, en 300 clear vinyl's.

mijn voorkeur gaat toch naar vinyl uit.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2005 11:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waar heb jij Elpees laten maken als ik vragen mag?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 17:05 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 11:30 schreef spectre het volgende:
waar heb jij Elpees laten maken als ik vragen mag?


hehe. ik heb veel connectie's.
Maar er is een bedrijf in Zweden die dat voor je doet. Maar weet niet zo 1 2 3 hoe dat ook alweer hete, dus even navragen


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2005 17:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat zou gaaf zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-12-2005 18:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm luister eigenlijk nooit meer vinyl, platenspeler opgeruimd, tussenversterker geruild voor een cd hehe, vinyl in de kast gepleurd tussen de administratieve meuk. komt wel weer boven bij een verhuizing, ebay! hehe


Je moeder.


Animus
Usericon van Animus
Posted 21-12-2005 18:41 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 18:16 schreef karnivoor het volgende:
hm luister eigenlijk nooit meer vinyl, platenspeler opgeruimd, tussenversterker geruild voor een cd hehe, vinyl in de kast gepleurd tussen de administratieve meuk. komt wel weer boven bij een verhuizing, ebay! hehe


zonde
als je nog wat LP's ofzo te koop het, laat het me maar weten, ik ben altijd wel geïntereseerd in LP's


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:25 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Ik luister ook lp's.. Het heeft een nostalgische waarde, maar ik vindt het ook gewoon beter klinken. En als je fatsoenlijk met je lp's omgaat gaan ze heus niet minder lang mee dan cd's. Bijv. ik doe de lp's altijd meteen terug in de hoes, niet rond laten liggen, niet met je vingers op de lp, ik borstel ze altijd af voor ik de naald er op doe, dit is beter voor zowel de lp als de naald van de pick-up als de geluidskwaliteit, enz. Een vreemd argument vind ik dat mensen lp's leuk vinden omdat je dan 'dat gekraak van een kampvuurtje op de achtergrond hoort'. Dit betekent gewoon dat je niet goed met de plaat om bent gegaan en dat er krassen op zitten..


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Dat is bij sommige LP's al standaard als je ze koopt, maar misschien heb je nog niet genoeg LP's gekocht om dat te weten


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:31 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Of ik pik gewoon de goeie er tussen uit..


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:32 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:31 schreef Landroval het volgende:
Of ik pik gewoon de goeie er tussen uit..
Of je luistert gewoon kutmuziek


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:33 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Bedankt voor de opbouwende kritiek.


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:34 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

leef jij maar in je droomwereldje waar nieuwe LP's niet kraken, meisje...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:37 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Dus ik ben stom omdat ik nog nooit een nieuwe of tweedehands elpee ben tegengekomen zonder krassen die kraakte?


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:38 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:37 schreef Landroval het volgende:
Dus ik ben stom omdat ik nog nooit een nieuwe of tweedehands elpee ben tegengekomen zonder krassen die kraakte?
neuh, niet stom, gewoon onwetend


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:41 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Ok ok ik neem het terug. Het is al laat..


Go ahead without me, I'll find my own way


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

roy zeik neit zo hehe


Je moeder.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:44 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:43 schreef karnivoor het volgende:
roy zeik neit zo hehe


Verrassend bericht voor iemand zo'n ondertitel


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:45 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:44 schreef Landroval het volgende:
Verrassend bericht voor iemand zo'n ondertitel
ja echt wel


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 december 2005 2:44 schreef Landroval het volgende:
Verrassend bericht voor iemand zo'n ondertitel


he, only individuality is real, ik mag dat dus

ah ik zie dat je een meiske bent, cammen?


Je moeder.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:50 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Wat een ongetwijfeld oprechte interesse
Maar helaas, heb hier geen cam..


Go ahead without me, I'll find my own way


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat zeggen ze allemaal hehe

achja, waar is msn anders voor


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:54 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:47 schreef karnivoor het volgende:
he, only individuality is real, ik mag dat dus

ah ik zie dat je een meiske bent, cammen?
Dat zag je niet, dat zei ik!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 december 2005 2:54 schreef Doomy het volgende:
Dat zag je niet, dat zei ik!


en toen zag ik het ja


Je moeder.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 2:56 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Kijken naar anderen die wel een webcam hebben


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:57 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:55 schreef karnivoor het volgende:
en toen zag ik het ja
Je moeder!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen