|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
waar heb jij Elpees laten maken als ik vragen mag? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hehe. ik heb veel connectie's. Maar er is een bedrijf in Zweden die dat voor je doet. Maar weet niet zo 1 2 3 hoe dat ook alweer hete, dus even navragen |
|
dat zou gaaf zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hm luister eigenlijk nooit meer vinyl, platenspeler opgeruimd, tussenversterker geruild voor een cd hehe, vinyl in de kast gepleurd tussen de administratieve meuk. komt wel weer boven bij een verhuizing, ebay! hehe Je moeder. |
|
quote: zonde als je nog wat LP's ofzo te koop het, laat het me maar weten, ik ben altijd wel geïntereseerd in LP's |
|
Ik luister ook lp's.. Het heeft een nostalgische waarde, maar ik vindt het ook gewoon beter klinken. En als je fatsoenlijk met je lp's omgaat gaan ze heus niet minder lang mee dan cd's. Bijv. ik doe de lp's altijd meteen terug in de hoes, niet rond laten liggen, niet met je vingers op de lp, ik borstel ze altijd af voor ik de naald er op doe, dit is beter voor zowel de lp als de naald van de pick-up als de geluidskwaliteit, enz. Een vreemd argument vind ik dat mensen lp's leuk vinden omdat je dan 'dat gekraak van een kampvuurtje op de achtergrond hoort'. Dit betekent gewoon dat je niet goed met de plaat om bent gegaan en dat er krassen op zitten.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Dat is bij sommige LP's al standaard als je ze koopt, maar misschien heb je nog niet genoeg LP's gekocht om dat te weten iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Of ik pik gewoon de goeie er tussen uit.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote:Of je luistert gewoon kutmuziek iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Bedankt voor de opbouwende kritiek. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
leef jij maar in je droomwereldje waar nieuwe LP's niet kraken, meisje... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dus ik ben stom omdat ik nog nooit een nieuwe of tweedehands elpee ben tegengekomen zonder krassen die kraakte? Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote:neuh, niet stom, gewoon onwetend iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ok ok ik neem het terug. Het is al laat.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
roy zeik neit zo hehe Je moeder. |
|
quote: Verrassend bericht voor iemand zo'n ondertitel Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote:ja echt wel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: he, only individuality is real, ik mag dat dus ah ik zie dat je een meiske bent, cammen? Je moeder. |
|
Wat een ongetwijfeld oprechte interesse Maar helaas, heb hier geen cam.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
dat zeggen ze allemaal hehe achja, waar is msn anders voor Je moeder. |
|
quote:Dat zag je niet, dat zei ik! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: en toen zag ik het ja Je moeder. |
|
Kijken naar anderen die wel een webcam hebben Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote:Je moeder! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |