|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die dingen zijn voor weinig te krijgen op ebay. |
|
Ik was wat aan t neuzen naar LP'tjes bij een mainstream online winkel. Wat houdt HQ LP in? High quality neem ik aan, maar waar slaat het precies op? 180gr? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ja. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat, maar er zit geloof ik ook nog wel verschil in kwaliteit van persen enzo. Tonefloat bijvoorbeeld is relatief duur omdat ze alleen met hoge kwaliteit apparatuur werken. Beetje audiofielen geneuzel wel, denk ik. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Weet ik wel zeker. Bareuh... |
|
Ok, maar het betekent dus niet 'kuttedigitaleremastering van een fijne oude plaat'? Oftewel als t in prijs weinig scheelt gewoon doen? (Ik heb een nationale entertainment card te besteden. Vandaar.) "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Dat betekent het inderdaad niet, dat HQ slaat op de kwaliteit van het vinyl zelf. Bareuh... |
|
Doe mij maar gewoon cd's...Een lp is echt te veel gedoe voor mij. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:En wat voor gedoe mag dat wel niet zijn dan? Het enige wat ik af en toe gedoe vind is als bepaalde LP's overslaan. Vooral kloten als je staat te douchen met het volume op 1000! |
|
Ik ben gewoon nogal lui. De tijd die ik gebruik om met een lp te kloten kan ik ook gebruiken om een biertje te drinken. Ik heb een cdtje sneller uit het doosje dan de lp uit zijn hoes. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 22:25] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Bovendien moet je met lp's ook echt wel voorzichtig zijn, ik heb vroeger genoeg moeten betalen omdat ik weer eens een zooi lps gesloopt had die ik had geleend. Niet te doen dus voor mij. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Vandaag gebracht: |
|
Handig dat je er een onderzetter bij krijgt, dat zou Dronckaerdt ook aan moeten spreken. Bareuh... |
|
quote:+1 |
|
Onlangs vinyl van een maat gekocht en allemaal originele persingen. 12" Sinister – cross the styx Monstrosity – imperial doom Revenant – prophecies of a dying world Gorguts – considered dead Holy Terror – terror and submission Détente – recognize no authority Sacred Reich - ignorance Dead kennedys – fresh fruit… Overkill – feel the fire 7" Monstrosity - burden of evil Repulsion – excruciation Brutality - sadistic Sinister – putrefying remains Gloednieuwe aanwinsten: 12" Nails – unsilent death Extreme Noise terror – holocaust in your head (re-release) |
|
quote:Absoluut, gaaf gedaan. Alleen jammer dat het mijn muziek niet is [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 01-02-2011 21:26] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Cool Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Vinyl = kut! Zo! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Of verwachte je dat ik de onderzetter naar je toe zou sturen? |
|
quote:Jij weet niet what's up. Zo! Next! |
|
quote: Hoezo? Vinyl is voor semi-intellectuele die het stoer vinden om op cd`s te zeiken. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-02-2011 23:09] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoe zie je eigenlijk aan een plaat of het eerste druk is? |
|
quote:Hahahahaha hoezo?....retard, kom op zeg. Jij denkt echt dat mensen, die vinyl verzamelen/luisteren dat doen om stoer gevonden te worden of intellectueel te lijken? Ik heb wel wat beters te doen op mijn leeftijd dan jou te overtuigen van de kwaliteit van deze geluidsdrager en de dus de reden dat ik liefhebber ben. En jij bent wel veel aanwezig in een vinyl topic voor een cd fan. Dus..........NEXT! |
|
quote: Cd's is voor semi-intellectuelen die het stoer vinden om op vinyl te zeiken. En cassettes zijn voor mensen die het stoer vinden om in een grot te wonen. Ik zeik graag op vinyl en op cd's. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |