|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is dus de kern van mijn probleem daarmee. Meningen in wetten gieten, weerspiegelt dan gewoon de consensus van het op dat moment heersende idee. Niet meer dan dat. En iedereen die daar dan niet aan voldoet is foei foei en wordt gestraft. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Je probleem lijkt eerder te zijn dat he in de illusie leeft dat 'we allemaal 'donders goed' weten dat de cijfers omtrent de holocaust niet 'kosjer zijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Bestaat er dan ook zoiets als eeuwige wetten? En naar mijn idee is holocaustontkenning het stadium van mening voorbij en grenst het aan laster en smaad. Als ik leugens over jou verkondig is dat toch ook niet slechts mijn mening? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wordt de band nu al geboycot door zalen dan ? |
|
Nee, maar dat willen ze waarschijnlijk voorkomen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door DePil op 08-10-2019 6:34] Pure Holocaust |
|
quote: |
|
quote: Ik lach even mee Pure Holocaust |
|
quote: Deze had ik niet meer gelezen destijds. Dat was dus helemaal het punt niet. Maar goed, ik klasseer het onder "gekke gristen wil een beetje jennen". quote: Je hebt zeker een punt. Maar tijdelijkheid als excuus gebruiken, is dan weer een brug te brug te ver. Zo kun je alles kapot relativeren. quote: We hadden het beiden over iets anders denk ik (ontkenning =/= onderzoeken als alles wat we denken te weten ook effectief klopt). Als je een leugen (of een overdijving, want daar ging het over) over mij de wereld instuurt en in een wet laat gieten dat elke kritische noot daarover strafbaar is, dan vind ik dat hoogst immoreel. De holocaust ontkennen, daar moet je behoorlijk loco voor zijn. Maar als dat de uitkomst van een onafhankelijk onderzoek zou zijn dat er bijvoorbeeld niet 4,5 miljoen maar "slechts" 1,5 miljoen doden vielen in een bepaald kamp en dat de cijfers dus niet helemaal kloppen; dan zou dat een moeten mogen gezegd worden. Nu is zo'n onderzoek niet of nauwelijks mogelijk want strafbaar. Absurd toch? #oudnieuwswantdebandtourtlustigverderindeVS When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nuclear Blast is de Electronic Arts van extreme metal. |
|
quote:Als een of andere simpele onverlaat zichzelf publiekelijk sociaal wil executeren, waarom zou dat verboden moeten worden? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vanaf 3 minuten maar gaan skippen met de gedachte "wanneer begint het nummer nou?" We zijn klaar |
|
Hahaha, ik ook. Ik ben echt veel en veel te nuchter/introvert om zo'n persoon als Erik Danielson serieus te nemen. Hoe fucking kinderachtig ben je dan met je verfpot en taalgeneuzel? Dat gesproken intro is best gaaf, maar je moet niet luisteren naar wat hij verteld [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 07-04-2022 12:35] Hafgufa |
|
Het is infantiel. Maar goed, ik ging 20 jaar geleden ook hard op "flowers to step on, flowers to buuuuuurn". Tjah. Maar bij Darkthrone was de muziek tenminste nog gaaf. We zijn klaar |
|
'Het is infantiel' is een samenvatting van zo'n beetje het hele black genre. Maar zoals je zegt, de muziek is vaak wel te doen. Hafgufa |
|
Het nieuwe album gewoon The Agony & Ecstasy of Watain noemen, mijn god Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Een gedeelte, jazeker. Maar alles? Nee, dat gaat me een tikje te ver. Dat je bij een live show meer wilt zien dat 3 of 4 stilstaande personen dat snap ik ook nog wel. Maar zodra het op een bepaald punt komt gaat het of op zichzelf staan, of gebruikt men het enkel om te verbloemen hoe slecht de muziek is. We zijn klaar |
|
quote: Niet te doen, toch? Ben je dan zo'n bloedserieus Satanistische bikkel als zolderkamerheld Erik Danielsson, kies je een titel waar zelfs Cradle zich nog voor zou schamen :v Theatraaltjes gonna theatraal! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wij simpele zielen snappen het vast niet, gok ik. Hafgufa |
|
Dat zal het zijn, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goede karate kid naam wel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |