IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Watain Vorige pagina | Volgende pagina
Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 14-08-2004 1:23 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:26]


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 14:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

toffe band alhoewel ik het wel een giga-crossbreed aftreksel vindt van Necrophobic ..


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-02-2005 14:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wat????



heb jij stront in je ogen en oren?


of snap je eht gewoon echt niet?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 14:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 14:41 schreef irritante klootzak het volgende:
wat????



heb jij stront in je ogen en oren?


of snap je eht gewoon echt niet?



uhm nee maar ik vindt het gewoon een aftreksel van Necrophobic, luister jij anders maar eens alles door en door van Necrophobic, done that?
of is Watain zo heilig dat je er blind voor bent?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-02-2005 14:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik ken necrophobic.....


maar ik vidnt eht neits maar dan ook neits met watain te maken hebben..
totaal andere instelling, muziek en vooral andere attitude


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

meningsverschil kan, is mogelijk ja.
maar voor mensen die Watain cool vinden check dus Necrophobic en andersom


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 14:56 schreef irritante klootzak het volgende:
ik ken necrophobic.....


maar ik vidnt eht neits maar dan ook neits met watain te maken hebben..
totaal andere instelling, muziek en vooral andere attitude


uhm wat bedoel je eigenlijk met andere instelling en attitude?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-02-2005 15:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik snap de vergelijking ook niet echt Alco al moet ik eerlijkheidshalve wel vermelden dat ik niet veel van Necrophobic ken.
Hetgene wat ik heb gehoord is toch wel veel meer richting DM (choppy, chuncky riffs) dan de fly-picking van Watain.



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-02-2005 15:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Necrophobic = deathmetal homo-erotiek

Watain - Orthodoxe blackmetal


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou mossels luister dan maar eens de cd Darkside van Necrophobic voor de vergelijking


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-02-2005 15:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 februari 2005 15:22 schreef invictis het volgende:
nou mossels luister dan maar eens de cd Darkside van Necrophobic voor de vergelijking


Hou nou maar op, niemand is het met je eens


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik merk het ja wat een stelletje Hema-mutsen zeg kuhristuhs


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-02-2005 15:28 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 15:26 schreef invictis het volgende:
ik merk het ja wat een stelletje Hema-mutsen zeg kuhristuhs

Probeer je stelling dan eens in het Necrophobic-topic en kijk maar hoeveel gezeur je van de DM-puristen krijgt.



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-02-2005 15:30 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Er zitten wel degelijk Necrophobic trekjes in de muziek van Watain. Goed, een copy is overdreven, maar wat invloeden hier en daar is toch niet te ontkennen.



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 15:30 schreef Henke het volgende:
Er zitten wel degelijk Necrophobic trekjes in de muziek van Watain. Goed, een copy is overdreven, maar wat invloeden hier en daar is toch niet te ontkennen.


dank Henke dank
godsamme begon bijna aan mezelf te twijfelen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 15:28 schreef Mikeee het volgende:
Probeer je stelling dan eens in het Necrophobic-topic en kijk maar hoeveel gezeur je van de DM-puristen krijgt.


sterk plan
trouwens Necrophobic is dus echt alles behalve standaard DM.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 09-02-2005 15:35 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 9 februari 2005 15:31 schreef invictis het volgende:
dank Henke dank
godsamme begon bijna aan mezelf te twijfelen


Niet doen, is niet gezond voor je



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-02-2005 17:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Rabid's Death Curse is behoorlijk deathie maar of het op necrodinges lijkt...
Iig op de eerste Dissection.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-03-2005 11:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

erg gave muziek, het blijft echt heel de dag in je kop hangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-01-2007 20:02 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-01-2007 20:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Jaja, poepievet! IMO stonden Watain en Dissection op hetzelfde kruispunt en is Watain de goede kant opgegaan!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 10-01-2007 20:58 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ja, Dissection is omver gereden.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-01-2007 22:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Klinkt inderdaad erg vet dit. Ik had Watain nog nooit echt een luisterbeurt gegunt en ik had het allemaal wat sneller en rauwer verwacht. In mijn hoofd klonk Watain als een Darkthrone on speed zeg maar.

Maar dit heeft inderdaad meer weg van Dissection en Necrophobic. Meer nog van Necrophobic eigenlijk. Watain klinkt wat rauwer en iets minder melodieus als Necrophobic. Van mij hadden er trouwens best wat blastbeats doorheen gemogen. Maar dat is een persoonlijk iets.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2007 22:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2007 22:58 schreef XnegativeX het volgende:
Klinkt inderdaad erg vet dit. Ik had Watain nog nooit echt een luisterbeurt gegunt en ik had het allemaal wat sneller en rauwer verwacht. In mijn hoofd klonk Watain als een Darkthrone on speed zeg maar.

Maar dit heeft inderdaad meer weg van Dissection en Necrophobic. Meer nog van Necrophobic eigenlijk. Watain klinkt wat rauwer en iets minder melodieus als Necrophobic. Van mij hadden er trouwens best wat blastbeats doorheen gemogen. Maar dat is een persoonlijk iets.
Over welke Watain release heb jij het nu?
Rabid Death Curse is pure Dissection - The Somberlain worship.
Casus Luciferi is vette religieuse black.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-01-2007 23:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het nu alleen over dat nummer van hun aankomende album. Dat is het enige dat ik tot nu toe ooit van Watain gehoord heb.

Trouwens, "religieuse black metal" is geen muziek stijl. Funeral mist, Deathspell omega, Watain, Ondskapt...allemaal religieuse black metal bands, maar ze klinken allemaal totaal anders.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen