|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
b [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-05-2010 15:48] |
|
Link maar even weggehaald. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 05-05-2010 15:51] Evil Dick |
|
Laatste nummer van de cd zit een ontiegelijke Celtic Frost riffrippoff in. Heet het nummer daarom 'Waters of Ain', Martin Eric Ain? |
|
Is er een 2e Watain ofzo? Dit klinkt behoorlijk kut. |
|
Dan vond jij de vorige plaat ook al kut, zeker? |
|
Sworn to the Dark? Yeah. |
|
Ik ga niet eens meer verder luisteren denk ik. Vet jammer, die 2 uberplaten zijn, uber. |
|
quote: Vandaar daar ook Wat - Ain, eerste gedeelte van de naam is denk ik een verwijzing naar de bassist van Obituary. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
In next September/October, Swedish black kings WATAIN will hit the road for over a month, to spread their lawless darkness over Europe! The 28-gig tour will take the band through 14 different countries and is scheduled as follows: 24 Sep 10 Leeuwarden (NL) Romein 25 Sep 10 Essen (DE) Turock 26 Sep 10 Vosselaar (BE) Biebob 27 Sep 10 London (UK) Underworld 28 Sep 10 Dublin (IE) The Button Factory 29 Sep 10 Liverpool (UK) The Masque 01 Oct 10 Paris (FR) Glazart 02 Oct 10 Rennes (FR) Ubu 03 Oct 10 Lyon (FR) Ninkasi Kao 04 Oct 10 Zürich (CH) Dynamo 05 Oct 10 Frankfurt (DE) Nacht Leben 06 Oct 10 Ludwigsburg (DE) Rockfabrik 07 Oct 10 Ronchi dei Legionari (IT) Rock Club 08 Oct 10 Nürnberg (DE) Z-Bau 09 Oct 10 München (DE) Backstage 10 Oct 10 Budapest (HU) Dürer Kert 11 Oct 10 Baia Mare (RO) TBA 12 Oct 10 Bucharest (RO) TBA 15 Oct 10 Maribor (SI) MC Pekarna 16 Oct 10 Bansky Bystrica (SK) Tirish 21 Oct 10 Berlin (DE) K17 22 Oct 10 Leipzig (DE) Hellraiser 23 Oct 10 Wien (AT) Szene 24 Oct 10 Prague (CZ) Matrix Club 25 Oct 10 Linz (AT) Posthof 26 Oct 10 Liege (BE) Centre Culturel de Flemalle 27 Oct 10 Rotterdam (NL) Baroeg 28 Oct 10 Hamburg (DE) Marx Het doet maar even pijn! |
|
Geweldige plaat! Heerlijk progressief voor dit niveau van black metal en luistert enorm goed weg . Ik hoop op sommige nummers ook duidelijk wat THE DEVIL'S BLOOD invloeden, bijvoorbeeld de solo op waters of ain. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-05-2010 23:21] |
|
Ik kon alleen de laatste twee nummers niet beluisteren, vage dingetjes. Maar voor de rest vind ik dit een prima plaat, luisterd idd lekker weg. Als ik hem wat vaker heb beluisterd kom ik nog eens wat meer inhoudelijk posten. Ik heb iig zin in de tour Het doet maar even pijn! |
|
Erg sterke cd. Genoeg melodie en genoeg hardheid. Vind het een an de betere black releases die ik in tijden gehoord heb. Nou ben ik wel een slecht referentiekader aangezien ik niet zoveel naar black metal luister hehe. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Vind het juist weer niks. Blijf die tweede toch het sterkste vinden. Je moeder. |
|
quote:+666 Evil Dick |
|
Ik sluit me aan bij sandah. Meeeega harde cd! Melo en catchy, maar nog steeds zo BM als het maar kan, echt tegek! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Say what? Niet in het algemeen oude psychedelica? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: is ook neit zo gek aangezien Selim van TDB enkele solo's heeft gedaan op eht nieuwe album va n Watain Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Goed gehoord dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waar kan ik dit ding luisteren? |
|
quote: Ah gave collaboratie. |
|
Nee helemaal niet dus. |
|
Ik heb niks gezegd, album en bandnamen door elkaar halen: hoezee! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-05-2010 10:56] |
|
Linkje van JB gekregen, now downloading, ik ben benieuwd. |
|
quote:Check dan zeker ook het eerdere werk van Watain uit. Te weten Rabid Death's Curse en The Devils Blood. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |