|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat zegt me lekker veel, hehe. Wat moet ik me in hemelsnaam daar bij voorstellen? |
|
Genrevast is een ander woord voor true. En nee, niet nu net bedacht nee. |
|
Zegt me nog steeds geen reet wat ik me er dan bij moet voorstellen Ik bestel ze wel gewoon, als ik het niks vind verkoop ik het wel weer. |
|
Zijn puike platen yo! Niet Sworn to the Dark trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 15-07-2010 10:38] |
|
Lawless Darkness ken ik, leuke plaat, maar persoonlijk raakt 'ie me minder hard dan sommige anderen hier. Nee, ik blijf binnen vandaag. |
|
Jammer, ik ga over ongeveer een half uurtje naar Weert, hadden we ff bakkie kunnen doen, hehe |
|
Rabid Death's Curse is het meeste snelle black. Casus Luciferi: langere nummers, iets epischer, betere sound ook (maar niet zo kamerbreed als Lawless Darkness). Nog wel vrij traditionele black. Sworn To The Dark: meer heavy metal-invloeden, als ik deze plaat hoor zeg ik altijd tegen mezelf: "deze kant had Dissection op moeten gaan na Storm.....". Van die drie vind ik Casus Luciferi nog het fijnst, vooral omdat Sworn To The Dark een beetje inkakt, maar Lawless Darkness is met afstand mijn favoriet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bedankt M, hier kan ik iets mee. |
|
|
|
Het kan alsnog hoor |
|
Draai de laatste tijd niet zoveel Black meer...maar deze nieuwe is toch wel weer erg lekker en gaat op de bestellijst! [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 15-07-2010 11:35] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ok, dan geef ik deze een kans. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vrij weinig black in m'n playlist, maar die nieuwe schijf van Watain kan ik wel heel erg waarderen |
|
hmm, liever Valkyrja maar slecht vinnek em niet, niet geheel mijn smaak, maar raast en blaast wel de vocals kan ik bijzonder smaken, de thrashy gedeeltes (Malfeitor) wat minder signature |
|
Ligt het nou aan mij? Ik vond die vorige Sworn To The Dark zo slecht dat ik hem heb gewist, maar ik vind de nieuwe juist errug lekker klinken. Voor een Watainobeet, is er ouder werk dat net zo klinkt als Lawless Darkness? |
|
quote: Niet echt, hoewel Casus Luciferi wel dichter bij de nieuwe ligt dan Sworn To The Dark. |
|
Interview: http://www.youtube.com/watch?v=kaJfpgHdaVc&feature=player_embedded Niet alle vragen zijn even diepzinnig trouwens... |
|
quote: Haha, dat laatste antwoord op de vraag wie hij zou nemen als er alleen maar mannen op de wereld zouden zijn lag voor de hand natuurlijk |
|
Die nieuwe bevalt zeer goed! Alleen die doffe knallen zijn wel apart Nu moet ik kiezen of ik die woensdag naar Watain ga of naar Trentemoller. Een wereld van verschil, maar beide wel erg gaaf! |
|
quote:Deze? quote: |
|
Ja! |
|
quote:Ligt aan de mp3's, op cd zijn ze er niet. |
|
My Fists Are Him Heerlijk nummer, en dat mag in dit topic gewoon gezegd worden |
|
ik ga ze volgende week in de baroeg maar ns uitchecken! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |