IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Watain Vorige pagina | Volgende pagina
Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 28-05-2010 10:52 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

Is de drummert van Watain nou op mensenschedels aan het meppen tijdens sommige van zijn fills op de nieuwe cd? Van de futloze holle klappen hoor ik er steeds doorheen.



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 28-05-2010 11:00 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 28 mei 2010 10:50 schreef Slechtheid het volgende:
Check dan zeker ook het eerdere werk van Watain uit. Te weten Rabid Death's Curse en The Devils Blood.

Het eerdere werk ken ik al hoor goed werk



Northward
Usericon van Northward
Posted 28-05-2010 18:34 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nooit wat gevonden... toch benieuwd, maar ook de nieuwe doet me niets.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-05-2010 21:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Heerlijke plaat die nieuwe, heb hem meteen besteld. Wat mij betreft hun beste.

Kamerbreed geluid, veel melodie, heerlijke leads en licks maar hoe dan ook black fuckin' metal, zo hoort het!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-05-2010 22:55 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2010 10:50 schreef Slechtheid het volgende:
Check dan zeker ook het eerdere werk van Watain uit. Te weten Rabid Death's Curse en The Devils Blood.


Huh? The Devil's Blood is een andere band. Wel heeft Watain een track die Devil's Blood heet, die als ik me niet vergis op Casus Luciferi (het tweede album) staat.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-05-2010 3:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ja ik had een koffie tekort gisteren.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2010 20:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben echt frikking benieuwd naar die nieuwe.
Wanneer komt'ie uit?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-05-2010 20:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

7 juni.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-05-2010 18:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ben best benieuwd; ik vond Sworn To The Dark niet heel geweldig, hoewel die nummers live dan wel weer erg vet overkwamen.

Het liefst heb ik gewoon een Rabid Death's Curse/Casus Luciferi ptII, maar goed


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-06-2010 21:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Klinkt lekker die nieuwe. Nog even wat laten bezinken, maar ik denk hun beste tot nu toe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-06-2010 21:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ok gezien de reacties moet ik 'm nog maar eens beluisteren. Misschien moet ik Rabid Deaths Curse en Casus Luciferi eventjes vergeten...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-06-2010 21:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

RDC twee keer in mijn bezit gehad, twee keer weggedaan (Wat een Karnivoor actie, zeg )
Net niet voor mij. Dan zet ik wel The Somberlain aan. Casus Luciferi begint wel met een oorverdovende knaller, maar zakt snel in. Die vorige een paar keer voorbij horen komen; dikke zaad.
Doe mij eigenlijk hun echt oude werk maar: "My Fists are Him", "The Essence of Black purity", dat zijn pas nummers!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 16-06-2010 22:30 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Watain's nieuwe album zou een nieuwe standaard zetten in BM land?, naar eigen zeggen.



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-06-2010 22:35 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 22:30 schreef hellhun het volgende:
Watain's nieuwe album zou een nieuwe standaard zetten in BM land?, naar eigen zeggen.


Alweer een nieuwe standaard? Ik dacht dat Mystic Circle die al had gezet. Hoort er bij dat soort over de top promopraat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2010 22:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, bijzonder overbodig die promopraat. Ik zou dan ook gewoon die plaat luisteren.

Aanrader trouwens, wat mij betreft. Heerlijk die produktie, vol geluid, en dan die inktzwarte melodieën. Ik vind het hun beste plaat.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-06-2010 22:38]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-06-2010 22:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2010 22:37 schreef M. het volgende:
Ja, bijzonder overbodig die promopraat. Ik zou dan ook gewoon die plaat luisteren.

Aanrader trouwens, wat mij betreft. Heerlijk die produktie, vol geluid, en dan die inktzwarte melodieën. Ik vind het hun beste plaat.
Ik kan mij hier wel bij aansluiten. Ik heb zelfs geen moeite met de lengte van de plaat. Meestal vind ik 45 minuten wel genoeg voor een BM-plaat, maar hier stoort het niet. Ook het bonusnummer valt niet uit de toon.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 16-06-2010 23:08 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Hm, ik heb de nieuwe Watain plaat beluisterd, verder dan aardig kom ik niet, laat staan dat het een nieuwe standaard in BM land zou zijn, als de heren van Watain zeggen dat ze een genre bepaalende plaat hebben gemaakt, dan verwacht ik ook een genre bepaalende plaat, maar dat zou een pure kwestie van smaak kunnen zijn, ik zie het als grootspraak net als Marduk dat doet.

Persoonliik zet ik liever de nieuwe 1349 op(enorme kick ur ass) of het verfijnde Belus van Burzum, om maar in 2010 te blijven.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Mauser
Usericon van Mauser
Posted 21-06-2010 10:35 by Mauser Wijzig reactieProfiel van MauserQuote dit bericht

Oei

Deze cd is erg goed. Ik vond meteen een lekkere plaat maar moest even groeien en nu na 3 weken vind ik 'm echt de top van het jaar!
Ik luister niet heel veel bands meer maar dit is echt voor mij DE SHIT!
Veel gevoel in de plaat, rocken, blasten, heerlijke melodien (mineur!), goede tremolo pickin'partijen, cd is een geheel, de vocals zijn echt overtuigend; elk woord in gemeend, erg duister,


[Dit bericht is gewijzigd door Mauser op 24-06-2010 18:21]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-06-2010 13:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Na meerdere malen luisteren snap ik het nu eindelijk.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-06-2010 15:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2010 13:20 schreef Slechtheid het volgende:
Na meerdere malen luisteren snap ik het nu eindelijk.


Dan moet ik ook nog maar een paar keer luisteren, kwartje wil bij mij ook nog niet vallen...


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-06-2010 7:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het aantal scrobbles op Last.FM is echt schijthard omhoog gegaan sinds die neue uit is. Schijnbaar wordt 'ie overal goed ontvangen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-06-2010 11:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

lp binnen gekregen, nog niet aan gehad.. maar die verpakking is meesterlijK!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-06-2010 11:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

er zal komende zaterdag op FortaRock een rijkelijk odeur aanweizg zijn met de verwachte 30 graden...allemaal aan de Vicks Vaporub


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-07-2010 10:29 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik heb een tijdje gelede Lawless darkness aangeschaft. Ik vind m behoorlijk vte, songwriting vind ik er gaaf, en productie is ook dik in orde. Die verpakking maakt het helemaal af, schitterend artwork.

Zijn die andere 3 cd's vergelijkbaar met deze cd?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-07-2010 10:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee, ouder werk is genrevaste blackmetal.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen