IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Watain Vorige pagina | Volgende pagina
Mauser
Usericon van Mauser
Posted 20-11-2011 15:17 by Mauser Wijzig reactieProfiel van MauserQuote dit bericht

""We will now enter into some months of silence and focus, a period during which many things of great nature shall be decided about.

See you on the other side... ""

onder nieuws op Watain website.
oh oh ik hoop dat ze nog wel een tijdje muziek blijven maken...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-11-2011 17:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 15:17 schreef Mauser het volgende:

""We will now enter into some months of silence and focus, a period during which many things of great nature shall be decided about.

See you on the other side... ""

Oh, wat klinkt dat weer vertrouwd stoer.

Ik sta niet echt te springen om antwoord op de vraag wat ze dan precies gaan doen. Vind het anno 2011 een nogal saaie band, eigenlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-11-2011 17:21]


Mauser
Usericon van Mauser
Posted 20-11-2011 17:54 by Mauser Wijzig reactieProfiel van MauserQuote dit bericht

tja het waren goede maten van Jon Nodtveidt...dus misschien...aangezien ik ze wel te gek vind hoop ik dat ze nog een tijdje muziek blijven maken


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 20-11-2011 20:09 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Die gaan gewoon bezig met een nieuwe plaat.



Mictian
Usericon van Mictian
Posted 24-03-2012 12:54 by Mictian Wijzig reactieProfiel van MictianQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2011 20:09 schreef Buried_Alive het volgende:
Die gaan gewoon bezig met een nieuwe plaat.
Die gaan een boxset uitbrengen rondom een live DVD.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 24-03-2012 20:14 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 24 maart 2012 12:54 schreef Mictian het volgende:
Die gaan een boxset uitbrengen rondom een live DVD.


Gaaf zeg, die moet ik hebben. Ik had op Facebook al de aankondiging gezien!


5 Euro's? Op je muil!!


Mictian
Usericon van Mictian
Posted 25-03-2012 11:07 by Mictian Wijzig reactieProfiel van MictianQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2012 20:14 schreef Sgeiterdt het volgende:
Gaaf zeg, die moet ik hebben. Ik had op Facebook al de aankondiging gezien!
Ik heb 'm ook al besteld.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-03-2012 14:34 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nou, dat ding is dus nu officieel aangekondigd!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-03-2012 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2012 14:34 schreef holysjit het volgende:
Nou, dat ding is dus nu officieel aangekondigd!

Nou, dat ding was dus 10 dagen geleden officieel aangekondigd!


I wish I was a butterfly


Mictian
Usericon van Mictian
Posted 30-03-2012 16:37 by Mictian Wijzig reactieProfiel van MictianQuote dit bericht

Nog wel even een maand geduld hebben.


Reinkaos
Usericon van Reinkaos
Posted 15-05-2013 15:45 by Reinkaos Wijzig reactieProfiel van ReinkaosQuote dit bericht

facebook pagina:

ALL THAT MAY BLEED

The first single for ”The Wild Hunt” will be released on Summer Solstice, June 21st.

The name of the single will be ”ALL THAT MAY BLEED”.

”All that May Bleed shows but one facet of a quite diverse album, but we chose this song as a first glimpse into ”The Wild Hunt” because of its bombastic lunacy and white-eyed malevolence which could be said to constitute a main foundation for the album. The lyric is an invitation to sacrificial blood letting, ecstatic zealotry and human sacrifice. The salt of Satan in the wounds of Christ!”

Artwork by Bp. Necropolitus Cracoviensis Zbigniew Bielak II.



Side B will be a track called ”Play with the Devil” originally recorded by the Black/Heavy Metal band Taiwaz in 1988, in Uppsala. Gottfrid Åhman from In Solitude participates on solo guitar in Watain’s version.

The single will be out in the following formats:

* Black seven-inch vinyl (limited to 2,000 copies worldwide)
* Red seven-inch vinyl with sticker (only available from Wolfwear.net; limited to 500 copies worldwide)
* Seven-inch picture disc (available from CMdistro.com and Wolfwear.net; limited to 500 copies worldwide)
* Digital download

"All That May Bleed" physical release dates:
* Germany, Austria, Switzerland, Finland, Norway and worldwide through CMdistro.com and Wolfwear.net: Friday, June 21
* UK, Benelux, France, Poland: Monday, June 24
* USA, Spain: Tuesday, June 25
* Sweden: Wednesday, June 26

"All That May Bleed" digital release dates:

* Germany, Austria, Switzerland, Finland, Norway, Italy, Australia, New Zealand: Friday, June 21
* UK: Sunday, June 23
* USA, Spain: Tuesday, June 25
* Sweden, Hungary: Wednesday, June 26
* Rest Of Europe: Monday, June 24



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-06-2013 11:39 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De details van The Wild Hunt zijn bekend.

De gruwelijk vette hoes:





De tracklist:

1. Night Vision
2. De Profundis
3. Black Flames March
4. All That May Bleed
5. The Child Must Die
6. They Rode On
7. Sleepless Evil
8. The Wild Hunt
9. Outlaw
10. Ignem Veni Mittere
11. Holocaust Dawn

Het album komt op 19 augustus uit. Ik heb er zin in!



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-06-2013 11:47 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dit is een album waar ik echt naar uitkijk, de hoes is idd erg gaaf!


5 Euro's? Op je muil!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 15:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Zeer benieuwd; al ben ik bang dat deze na het sublieme "Lawless Darkness" goed gaat tegenvallen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-06-2013 15:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waarom denk je dat?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 15:32 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Te hoge verwachtingen van mijn kant. Eerdere Watain-albums doen het hier niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-06-2013 15:34 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2013 15:32 schreef Kvelgeest het volgende:
Eerdere Watain-albums doen het hier niet.


Zitten er krassen op?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 15:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juni 2013 15:34 schreef Schuurman het volgende:
Zitten er krassen op?
Nadat jij ze afgelopen vrijdag bij jezelf rectaal hebt ingebracht, zijn ze onherstelbaar vervuild.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 15:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Dwars?

Wel benieuwd naar de nieuwe. Lawless Darkness is gaaf, maar die 2 eerste ook.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-06-2013 15:46 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2013 15:37 schreef Kvelgeest het volgende:
Nadat jij ze afgelopen vrijdag bij jezelf rectaal hebt ingebracht, zijn ze onherstelbaar vervuild.


Anders ga je weer op S-T's telefoon zitten, rekel!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2013 15:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ontopic, heren.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2013 15:47 by Kvelgeest Profiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 13-06-2013 15:49]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-06-2013 15:48 by Schuurman Profiel van SchuurmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 13-06-2013 15:49]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-06-2013 4:11 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 25-06-2013 7:51 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Leuk nieuw nummer, had hem zaterdag al op 7" in de bus. Maar ben er nog niet kapot van. Ben wel zeer benieuwd naar de rest van het album als ik dit lees: http://www.decibelmagazine.com/featured/watain-the-wild-hunt-track-by-track-preview/


Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen