|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hekate is heel mooi heb ik een paar cd's van op mp3 De rest lijkt me ook leuk, Ostara bv. Verder als je het in de richting van eerder Hekate zou opzoeken: QNTAL, Blackmore's Night. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ROFL Klinkt als een ijsje bij de Mac. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vervamon |
|
quote: Ik heb thuis Skiftninger thuis liggen maar ik zou het niet direct neo-folk noemen. Wel een heershcplaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: JAAA hekate is prachtig!!! vooral dat nummer melancholie (kweet alleen niet of ik het nu goed heb geschreven...) O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Until Death Overtakes Me is toch doom? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Echt goede Dark Ambient is 'Nordvargr'... probeer de release 'Awaken' maar eens... en eeuh neo-folk?; Current 93 / Death in june / Boyd rice Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
In feite kun je Seventh Harmonic ook bij neofolk rekenen, neofolk-darkwave, ook heeeeerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ambient/Funeral Doom. In ieder geval heeft het niks te zoeken in een Neo-Folk topic. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Zeker. Erg leuke band. Had ze gezien op Midwinter Fair, samen met Rapalje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Aanradertje dus Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
kan een mod de topictitel veranderen in neo-folk / darkambient met de nadruk op dark ambient |
|
Omnia komt op folkwoods O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Kan jij je muil ff houden; Ik vroeg met nadruk om neo-folk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb tijdje geleden de Zonnewiel - Channeling the essence of Wuotan EP gekocht, wist niet wat het was, maar wou het wel uitproberen, en voor de prijs kon ik het niet laten. Ik vind het een best gaaf EPtje, zou meer van dit soort muziek moet horen om er echt een mening over te kunnen vormen, maar deze EP is wel gaaf dus. Ik had hem trouwens keer opstaan, kwam me vader binnen: Wie is hier aan het oefenen op een keyboard? hehe |
|
veel van die neo folk lijkt toch wel op luchthavenmuziek, of van die behangpapiermuziek in de wachtzaal van een begrafenisondernemer |
|
quote: Zonnewiel - Channeling the essence of Wuotan EP heb ik ook liggen. Echt vage muziek. Ik vind het sfeervolle ambient, die eigenlijk meer geschikt is voor een film. Signature |
|
laatst alle haus arafnas gekocht. zit some very disturbing noise tussen :p |
|
Haus Arafna is echt wazig en haatdragend. Ik trek het nog niet echt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De bands van Cold Meat Industries http://www.coldmeat.se worden in darkambient kringen alom geroemd... bandjes als Arcana, Deutsch Nepal, In Slaughter Natives, Ordo Rosarius Equilibrio, Coph Nia en Raison d'Être. Enjoy! no text supplied |
|
eigenlijk heb ik nog liever noise à la merzbow, of zware industrial zoals winterkalte en sonar :p |
|
quote: Vind je? Ik vind de meeste CMI bandjes zoooo gemaakt en op imago gefixeerd dat de muziek niet eens tot me doordringt. Otyg(Vintersorg) is misschien wel leuk voor de folk liefhebbers al moet ik zeggen dat ik het echt ontzettende troep vind het klinkt gewoon heel vals en slecht. |
|
quote: ik zeg alleen dat het populair is, ik vind er zelf geen klap aan... goede neofolk is m.i. Orplid, Ostara, Forseti, Sol Invictus en Current 93. no text supplied |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |