|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: TOCH iemand die deze ...ehm..."band" kent??? You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Ik heb de muziek om eerlijk te zijn nooit gehoord. Ik blader wel veel op Experimentele/Electronische zines en pagina's en daar heb ik de naam weleens voorbij zien gaan. Het enige wat ik weet is dat het een noise project is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt.Ach,ieder z'n hobby.Eén van de nummers is te aanhoren(een laatste nr op een van hun cd's),maar verder You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Ik kan noise op zich waarderen. Muziek hoeft voor mij niet uit vaste structuren en traditionele instrumenten bestaan.....maar 90% van de noise heb ik al eerder gehoord. Als ik goeie en originele Noise wil horen dan zet ik de pioniers op: Nihilst Spasm Band of Fushitsusha. Maar ik zal dat Managenerated eens een keer tsjekken. Wellicht dat het mij weet te verrassen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Als het nog bestaat.Vind er niks over op het I-net. You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Wel goed spellen he? http://www.holyterror.com/aversionline/index.html?/aversionline/2001/interrogation/int-mangen.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zo zie je maar weer hoe boeiend ik hen vind [Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 10-06-2004 16:32] You will beg me to kill you!!! |
|
Whow,live pics gelukkig eigenlijk dat ze niet werken [Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 12-06-2004 22:08] You will beg me to kill you!!! |
|
neo-folk: Gåte Garmana Hedningarna Två Fisk en Fläsk Värttinä Qntal Siebenbürger's "Lorelei" is in compositie & uitvoering bijna neo-folk. Verder kan ik Swartalf nog aanraden. ~ We are a virus with shoes |
|
neofolk gemixed met metal: - Empyrium - Agalloch no text supplied |
|
quote: Noem je even twee geweldige bands op. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Garmarna en Värttinä zijn volgens mij "normale" Scandinavische folkbands en heel erg leuk en dansbaar QNTAL zou ik eerder dark folk noemen, en is ook heel mooi [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-06-2004 20:42] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dark folk is toch synoniem met neo-folk of ben ik nou in de war? enne Beli die bands (Garmarna en Värttinä)zijn niet alleen volgens jou scandinavische folkbands maar dat is zo evenals Hedningarna (de rest ken ik niet) enne wat heeft empyrium met neo-folk te maken? dan kan je alles wat akoestisch is een gitaar gebruikt en "zuiver" zingt (niet grunt dus) wel neo-folk gaan noemen... [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 15-06-2004 20:52] |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ach het begrip neo-folk is geloof ik niet helemaal duidelijk heb maar ik heb al veel leuke dingetjes voorbij zien komen; Ik ga binnekort es inslaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kwelgeest, kijk anders eens op http://www.loki-found.de Loki foundation power and steel; label/mailorder. 't meeste wat ik ken is hier al vernoemd denk ik... |
|
quote: Loki is idd een geweldig goeie mailorder. Kijk ook eens op equillibrium... www.equilibriummusic.com/ Of op tesco uiteraard www.tesco-distro.com/ [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 19-06-2004 18:41] Kankerlul |
|
Ik heb net Nebelhexe binnen en ik had 'm iets experimenteler verwacht maar ik het leuker dan Hagalaz Runedance. Alleen ben ik niet zo'n fan van het stem geluid van Andrea Haugen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Deze cd is juist meer gitaargericht, meer gothic en wave gericht, zelfs meer metal gericht dan haar Hagalaz Runedance incaranatie, de cd is tevens minder interessant. |
|
Gåte is ook een echte folkband...erg mooie debuut cd hebben ze gemaakt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zowel voor metalheads als voor neofolkers interessant: Agalloch - Kneel to the Cross (Sol Invictus cover) no text supplied |
|
quote: Heel mooi gedaan idd. *offtopic: heeft er nog iemand een exemplaar van "Pale Folklore" over? Mot ik nog hebben namelijk...* - Mutatis mutandis - |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hmm. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |