|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
best goed 2012 cd is uit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-12-2012 11:13] signature |
|
hier zit tenminste iet of wat bombast in, een beetje opwinding, wat niveauverschil qua volume. die vintagetoestanden is één slome lange rit naar het einde, vol kwezelig oudemansgejank. Dit is trouwens ook niet altijd even sterk hoor, dit Eldar, heeft enkele momenten ik zweer nog steeds bij Triarii signature |
|
quote: Soms klopt dat, ja. Mate van spanning en dynamiek in bvb. The Golden Void is wel veel meer dan in dat Eldar zit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dan moet ik ze beiden nog es beter luisteren, al geef ik dat Eldar toch meer kans op slagen :s signature |
|
quote: Je hoeft het ook niet leuk te vinden, maar je kritiek slaat nergens op in relatie tot wat je hier aanprijst Maar goed, ik heb weer wat van die neofolkdingen hier geluisterd en dat werkt toch echt niet. Soms kom ik er even in en dan blijkt het kort erna toch best wel weer heel kut te zijn. Bombastisch is op zich wel leuk, maar het is allemaal zo nietszeggend ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-12-2012 11:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
er is heel veel kutte neofolk, 90% is echt gebakken lucht. Wat beatjes en een poëtische voordracht een dosis sampletjes, niet eens sterk genoeg als soundtrack voor een debiele oorlogsfilm. Maar die vintage... sjees, regressie noem ik dat. Zachtjes palliatief afdalen naar de ouderdom en Led Zeppelin, Opeth achterna. signature |
|
Als dat je analyse is: je snapt het gewoo niet. quote: Nou ja, dat heb ik dus met 100% Misschien toch een keer me aan een indoctrinatierond laten onderwerpen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
DEAL kvellie kanda ook wel denkk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-12-2012 11:46] signature |
|
quote: Tower... Laat ook maar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: :') Ga lekker met je lego spelen, kneus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: O. En daarmee bedoel ik: Ontopic. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-12-2012 15:22] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Veel industrial voor een neofolk topic. Folk en industrial klinken nou niet echt hetzelfde. Hier een vrij nieuwe en goed klinkende band uit Amerika: Wreathes. http://wreathes.bandcamp.com/album/wreathes |
|
er is ook een folk topic en anders: signature |
|
Mijn favorieten: Forseti Of the Wand and the Moon Graumahd Rome Nebelung Death in June Seelenthron Falkenstein Halgadom Kiss The Anus of a Black Cat [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 30-12-2012 23:59] |
|
quote: Dat is ook mijn absolute favoriet. Tezamen met Ostara, maar die maken nogal een mix van pop en neofolk, daar moet je van houden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op "Gott Vergelt's!" van 'Spreu & Weizen' neuzelt JMK goed veel mee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
helemaal de nieuwe gemist signature |
|
Ik las net dat Nebelung later dit jaar met een instrumentaal album komt. Jammer, want ik kon hun zang altijd heel erg goed hebben. Vooral Vigil gaat hier al jaren mee. |
|
Idem! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 31-03-2013 20:03] |
|
de recentste al gehoord? signature |
|
Gott mit uns? Beetje slap, veel ambient, ik mis dit soort werk. |
|
Waar was dat elektronische aan dit verwante topic? Deze is erg gaaf: [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 16-09-2013 17:30] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |