![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Je bedoelt dat raar doen in de vorm van de rellen laatst nog in Duitsland? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ja, en Ipods en zo btw, wil je die affiches nog?. MAILEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-06-2006 22:07] signature ![]() |
|
whoohoo net terug uit Polen ![]() ben bij 2 vrienden uit legnica die bij mn vader werkte op bezoek geweest samen met een vriend. En ben in auschwitz geweest en Kraków en Rzeszów in 1 dag hehe. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Had je wel even op bezoek kunnen komen..woon 17km van Auswitz af Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
hehe gaaf, ik dacht ook dat we alleen in Legnica zouden blijven maar ik ben zelfs in Rzeszów geweest. trouwens geen echte Poolse vakantie voor mij, ik ben wel 2 keer in slaap gevallen zonder dat iemand me wakker kreeg, maar ik heb niet eens een kater gehad ![]() Ik heb gister trouwens spiritus van 95% gedronken, best te doen, eigenlijk nog beter dan absinth. Ook erg handig als je een nacht in een busje moet rijden hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
signature ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
merci! gevonden wat ik zocht, zal binnenkort wel online staan signature ![]() |
|
fp signature ![]() |
|
Ben 10 jaar geleden in Polen geweest in het kader van een buitenlands reisje met school. Keus was eigenlijk beperkt tot een lang weekendje in de meest voor de hand liggende steden als Rome, Barcelona, etc, waarbij je met 50 scholieren aan allerlei regels vast zat om leuk dingetjes te doen. Gelukkig waren een paar van onze leraren wel positief toen met zo'n 14 man voorstelden om naar Polen te gaan, en aangezien dat relatief goedkoop kon konden we daardoor ook meteen een paar dagen langen. Heb Krakau gezien, Auswitz / Birkenau etc, een zoutmijn bij Krakau, en een paar dagen in Gdansk geweest. Wil nog wel een keertje naar Krakau, al kan ik met niet voorstellen dat het nog hetzelfde allure heeft als 10 jaar geleden, maar wie weet. ![]() |
|
In november heb ik Krakau nog bezocht, was wel erg gaaf omdat de eerste sneeuw van het jaar net viel. Ik was op doorreis van Legnica naar Rzechow en we hadden Auswitsch ook al bezocht dus ik heb alleen maar het centrum een stukje gezien maar dat was wel erg mooi. Dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk nog een paar keer naar Polen omdat mn pa daar nu een stuk van zn bedrijf heeft, wordt alleen beetje lastig omdat ik hier voor het bedrijf moet zorgen als hij daar is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zou dit in Nederland ook voorkomen? Bezopen baby geboren In Polen heeft een compleet bezopen vrouw een dronken baby geworpen. Het kleine mensje kwam ter wereld met 2,5 gram alcohol in haar bloed, zo meldt de politie van Warschau. De dokters alarmeerden de politie, na bleek dat de vrouw 1,2 gram alcohol in haar bloed had tijdens de bevalling. De moeder kan voor vijf jaar achter de tralies verdwijnen, wegens het in gevaar brengen van haar dochters gezondheid. "De dokters vrezen voor de impact op de verdere ontwikkeling", aldus een woordvoerder van de politie. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vast wel .. waarschijnlijk niet zo extreem maar toch ![]() |
|
quote: Kijk maar eens in Varanus zijn geboorteboek. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: SMAAD!! LASTER!!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nee!!! den waerheyd is hard mijn waerde ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
zo, weer terug van twee weken in oost polen. twee weken midden in de natuur, waarvan een week in een rangershuis in Trzyrzeczki en een week in het rangershuis in Grzedy. Veel mooie dingen gezien (elandfamilie van dichtbij, korhoender, vele mooi plantensoorten etc) en veel bodemmonsters genomen in een strikt reservaat (the "red bog", als eerste westerling denk ik). werken heerst! en verder lekker gekanoëd op de Biebrza en lekker veel kwass op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-06-2008 14:17] ![]() |
|
Ik ga er weer over 3 weken heen.. althans Naar het noorden van Polen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Noordpool? :') ![]() |
|
quote:Pool du north Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
LOL! ik stuurde ooit een mail naar Ingenium om alles te kopen, sturen ze me meer dan een jaar later een mail terug dat ik alles kan downloaden (begrijp wel niet hoe of waar ![]() -------------------------------------------------------------------------------- Subject: Re: ORDER INGENIUM From: ingenium@o2.pl To: bart.alfvoet@hotmail.com Date: Thu, 23 Apr 2009 18:01:09 +0200 Hello Sorry for long reply! Magik Art has fucked us (and not only us) up! So we have put all our CD on Jamendo from where You can download it and comment as well You can alos send it to Your friends for free: http://www.jamendo.com/pl/album/44137 We hope You will enjoy it! ingenium Dnia 15 stycznia 2008 13:03 bart alfvoet <bart.alfvoet@hotmail.com> napisał(a): Hello!! I would like to buy everything you still have of Ingenium! I live in Belgium greetz!!!!!!! signature ![]() |
|
is dit trouwezns Pools? signature ![]() |
|
quote: Afgezien van het Pools is een naar beneden wijzende pijl toch best universeel? ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
jaja ![]() weet iemand wat Cyrograf betekent? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |