![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() quote: ![]() dan is Polen wel heel erg welvarend hoor ![]() hmm die jochies hebben mij verteld dat het een rijke en grote stad is ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Goed dat ik het weet. het verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje aangezien het idee toch wel bestaat dat met Oostblokpolitie niet te spotten valt. Maar het verklaart wel waarom hier geen grote populatie poolse criminelen zit, als het daar "nog beter" is. ![]() o ja, aangezien ik niet weet hoe jij eruit ziet, ben jij ook zo een kort geblokt mannetje met gemilimeterde coupe? Volgens mij zijn zowat alle Poolse mannen klonen van elkaar. Ik heb GEEN EEN kerel met lang haar gezien (behalve toen we Warschau doorkruisten). Is dat niog een taboe ofzo? ![]() |
|
Naar het schijnt ben ik half Poolse.. ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote: je weet niet wie je vader is? ![]() |
|
quote:Haar bide grootvaders kunne ook Pools zijn. Of haar beide grootmoeders, en dan haar grootvaders Duits ofzo ... ![]() |
|
quote:Dan ben ik ook een Duitse Italiaan hoor ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Duits .. Italiaans .. ze zaten allemaal fout .. ![]() |
|
quote:Tjah, niet iedereen kan een perfecte kaaskop als jij zijn he ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ach, ik kom liever uit een land van kaaskoppen dan uit een land van kinderverkrachters ... ![]() |
|
quote:Ok, punt voor jou ![]() Nuja, bevestigt toch nog maar eens dat scheiding van Vlaanderen en Wallonië nodig is! "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ik stel een definitieve scheiding van Nederland en Frankrijk voor. Er dient tussen deze twee landen een zee te zijn. Een situatie met louter voordelen. ![]() |
|
quote:Sterf! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: gewoon even manneke pis opvoeren ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Taboe? Niet dat ik weet... Maar ik heb idd een coupe gabber ![]() quote: Geloof ik geen reet van. Daarvoor ben je te dom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Heersch! ![]() @Attila: Al die Poolse mannen lijken inderdaad op elkaar, en mooi zijn ze niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 06-07-2004 20:13] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Volgende week zit ik al in polen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: o,leuk is dat. zijn ze amper bekomen van mijn bliksembezoek en dan krijgen ze jou over de vloer! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe... ik ga ook een weekendje doen over twee weken denk ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dus eerst atilla dan ik en dan jij. Dat zal een nationale ramp worden voor Polen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Dan maak ik misschien daar nog wel kans. ![]() ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ja maar ik doe een bliksmebezoek. Zaterdagochtend heenvliegen en zondagavond terugvliegen. Ik zal weinig tijd hebben om schade aan te richten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ik had beter van jou verwacht. ![]() ![]() |
|
quote: Je kunt in ieder geval de douane informeren over een gevaarljke "drugsdealer"en "kinderhandelaar" die binnenkort met een vliegtuig uit Nederland komt, waarschijnlijk op een zaterdag. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: WRONG! Ik vlieg naar Gdansk en daar is geen directe vlucht. Ik vlieg dus met een tussenstop in een niet nader te noemen Europees land. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |