![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha komt overigens wel goed uit, ga met de man nog eens richting Gdańsk ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Ben er zelf over aan het denken om, als we dan in Gdańsk zijn, een kort tripje naar Tczew te maken, ligt een klein stukje naar het zuiden ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote:thx! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Pierogi ruskie is met kwark toch? Volgens mn collega prima in een veg variant te maken. Hoewel ik sommige dingen echt lekker vond, vond ik het wel een vette keuken. Zeker als je 12 uur lang eet. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() Verder bescheven in het recepten, koken en eten topic ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 16-05-2012 15:41] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Dat heeft er ook voornamelijk mee te maken dat de meeste mensen in het verleden zwaar fysiek werk deden. Die energie gaat wel op in een gemiddelde werkdag. Gezien wij al wat langer overwegend lichter werk doen in ons landje past de keuken zich daar wellicht aan aan? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Ja, echt gewelidig hoe onze keuken is aangepast aan de hele dag op je reet in kantoor zitten *kuch* /sarcasm mode Black seeds of bunny! ![]() |
|
Kweenie hoor, maar volgens mij lijkt onze en de Poolse keuken best op elkaar. Tenminste als je bekijkt met welk doel er gegeten wordt. Beiden bestaan uit stevig, vullend en 'goedkoop' voedsel. Zowel Polen als Nederlanders eten als landarbeiders volgens mij. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
heb wel het idee dat ze meer met deeg werken... maar dat kan ook aan mij liggen. en iets meer groente variatie, toch... Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Idd, en lekker vettig voor de kou. Volgens mij kun je best wel een verband zien in klimaat en vettigheid van voedsel. Peruanen houden niet zo van onze vettige varkens vandaar dat ze meer eiwitrijke cavia's op hun bezemsteel prikken. En misschien houden negers daarom zo van kip en meloen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Aantal jaar gewerkt met Polen, over het algemeen slechte ervaring mee. Maar ja, klootviolen hebben we hier aan Nederlanders ook wel. ![]() |
|
Zelf ook een aantal Poolse collega's gehad lang geleden. Hele aardige, hardwerkende mensen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ze nemen ook vaak meer terug dan slechts hun verdiende salaris. ![]() |
|
quote: heb jij nog gewerkt? Als wat mag ik vragen? signature ![]() |
|
is hier iemand op de hoogte van Poolse wetgeving? mag je vingerafdrukken gebruiken als badging-systeem in Polen? signature ![]() |
|
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1711046/2013/09/25/Poolse-ex-president-Walesa-pleit-voor-eenmaking-met-Duitsland.dhtml waarom ook niet signature ![]() |
|
quote:Metaalbewerker, slager en slachter. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
black metal? signature ![]() |
|
Er werkte ook negers ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
al die werkt is een neger signature ![]() |
|
is dit Pools? signature ![]() |
|
Slavisch is het zeker, maar ik denk niet dat het Pools of Russisch is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nope. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |