![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Polen kijken daar naar op. Het heeft een meerwaarde. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
Ej, njet slowchatski! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik geloof jullie, @manifest, wtf heeft dat met mijn reactie te maken of ik tegen een Poolse aan het praten ben of niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Voor een oostblokland viel polen nog wel mee, maar ik doelde meer dat er nogal wat Nederlanders vrijwillig en niet vrijwillig naar polen zijn vertrokken en dat ze nooit meer terug zijn gekomen. Genoeg daarover, wat zijn de aan ta raden bieren in polen en wat zijn de af te raden bieren in polen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
gaan we het ook nog over beide polen aan de uiterste boven- en onderkant van onze aardbol hebben of hebben we al meer dan genoeg aan het Europese Polen. ![]() |
|
Alle Polen heerschen. Dat lijkt me evident en vanzelfsprekend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
*verslikt zich in haar thee* ![]() |
|
quote: ook magnetische? ![]() ![]() |
|
quote: Ah. Je slikt. Wanneer was die gala ook alweer? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote:In de tweede wereld oorlog werden ze ook gepest, alleen dan met Progroms. In Polen was het niet zo, daar werden de Duitsers niet ontvangen als bevrijders. @Arrebrar Ze komt uit Belgenland en woont nu in Polen. F*ck hippies ![]() |
|
quote: Welja, dat is een bekrompen Belgische site. Polen was niet een van de opties voor woonplaats, en aangezien ik nog steeds een huis in Brasschaat/Antwerpen staan heb, leek Antwerpen me het best passen. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Hmm, ik zou zeggen dat die verhalen gedeeltelijk kloppen. Omdat ik nu vlakbij de hoofdstad woon, is de graad hier uiteraard hoger, maar toch niet vergelijkbaar met Brussel of Amsterdam. Criminaliteit is hier vaak een manier om brood op de plank te brengen, terwijl in Nederland of Belgie het eerder gaat om een leuke duit te verdienen. Ook is bv. huizeninbraak hier veel minder georganiseerd, en loop je hier minder kans om ineens een shotgun onder je neus geduwd te krijgen. Carjackings heb ik al wel veel van gehoord, die zouden beter georganiseerd zijn. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Af te raden bieren heb ik nog niet op gelet (of je moest Heineke mee in beschouwing nemen ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Kijk wel uit met die zwaarden, ook al is Polen toegetreden, er is een kans dat je ze bij de grens mag inleveren piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
quote: Dat heeft chelman al eerder in dit topic verteld.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ik dank u hartelijk. ![]() Zeg spreken die mensen daar eigenlijk een beetje duits? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Nou, voor het bier moet je niet naar Polen komen, dan is Belgie the place to be ![]() En het hangt ervanaf naar waar in Polen je precies gaat, want meertaligheid is in regio's onderverdeeld. Ik weet niet precies in welke regio ze nou net meestal ook Duits kunnen spreken (waarschijnlijk ergens tegen de Duitse grens ofzo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 27-05-2004 21:05] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Ik wist al dat Belgie het beste bierland is in de wereld. Ik ga naar zuid polen, krakow en omstreken. Ik hoef iig niet te rekenen dat mensen Engels verstaan, ik neem aan dat dat zo slecht is als in Oost-Duitsland. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
In die toeristische streken kan je prima met Engels uit de voeten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: De mensen zullen jouw Engels wel verstaan, maar of jij dat van hen verstaat... ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Mooi want wij gaan naar de toeristische streken, vorig jaar op een festival heb ik met oost duitse mensen gesproken hun engels is om te janken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Ach anders kan ik altijd mezelf nog redden in het Pools Gdzie jest pivo? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Inderdaad, zolang je de basisbegrippen maar kent he ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |