![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cyrograf Taal in engels zetten, klaar. ![]() |
|
dankjewel een contract met de duivel dus signature ![]() |
|
Hahahahahahahahahahahahaha! ![]() |
|
prawo jazdy Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Afgelopen vrijdag een mooi feestje gebouwd in Wroclaw, maar wat blijven de Poolse mannen schreeuwende horken, niet te filmen. ![]() De afterparty tot een uur of 14.00 was wel erg gaaf, de gastvrijheid was top. Boeiender ![]() |
|
misschien met pasen weer naar pologne ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Polen is hier met Pasen.. Althans m`n schoonouders.. Ik ga in Juni weer de kant op. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Hehe ik bedenk me nu pas dat het dan smingus dingus is ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het moment of chickies zeiknat te gooien. Ik heb mijn chickie toen met kleren en al onder de douche gezet. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik heb het 10 jaar geleden een keer gevierd al was het dan geen pasen. We kwamen met een paar in een grote doos aan bij de kantine waar een zooi nietsvermoedende poolse chickies zaten, en toen kwamen we eruit met emmers water enzo, echt een hevig gevecht van uur gehad. Mooi was die tijd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In Zakopane liepen die gasten gewoon met super soakers rond.. met als resultaat geen chickies in de stad. Nu halen ze waten uit de vijver in de stad. Kan je mooi een lekkere braadworst scoren met bier en kijken hoe ze Lalka`s natgooien. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ...zegt MR. N. die al schreeuwend op het balkon integreerde in de Poolse gemeenschap... ![]() verkeerde opmerking gemaakt (in bad english natuurlijk): "Mmm, funny, you guys from Poland come to our country to work, and we come to your country to party and booze!" (6 enigzins boze Poolse heren keken me verbaast aan...)... ![]() ![]() |
|
quote: Ik pas me aan aan de maatschappij waar ik ben. ![]() ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
hehehe! jij wel... ik kan me helaas nergens aan aanpassen... "H. te onaangePas(t)". ![]() |
|
quote: Och, valt mee hoor Herrie, je paste je mooi aan toen ik na 1200km vroeg of je eindelijk eens niet zo in mijn oor wilde schreeuwen. ![]() Maar Polen, mooi stuk snelweg als je van Berlijn naar Wroclow rijdt, de tering.... Boeiender ![]() |
|
*zet-herrie-modus-uit* het enige fatsoenlijke asfalt is gelegd d.m.v. EU-subsidie... voor de rest is er sinds 1939 niets aan gedaan... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-03-2010 18:13] ![]() |
|
quote: Ik heb nog over de oude situatie gereden. leken wel stelconplaten met dillatatievoegen van 10 cm breedt. Volgens mij had Hitler nog over die weg gereden. iig rammelde de cdwisselaar van de plek af en alles op het dashboard flikkerde op de grond. btw nog bij Chelman langs geweest?? die heeft een kantoor in Breslau... zeg maar Wroclaw Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hehe, ik kan me er iets bij voorstellen. En nee, wist niet dat Chellie daar zat tegenwoordig, hehehe. Boeiender ![]() |
|
In juni ga ik ook maar even naar Polen met mijn zus. ![]() ![]() |
|
Waar ga je heen? Boeiender ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Van de Sick of it all website: June 29 Poland show cancelled! Unfortunately, we aren't going to play Poland until further notice due to the Polish scene's infighting and being that we're from the other side of the world we have no way of truly knowing what the truth is. When the Polish scene works out its problems we will play Poland again. We hope that day comes soon! Podzi?kowania dla wszystkich naszych Polskich fanów Wat is er daar precies aan de hand? ![]() |
|
Afgelopen september nog een paar dagen in Polen geweest, voor mijn 2e Poolse bruiloft ooit. Vanwege mijn feestcapaciteiten en mijn vergrote lever uitgeroepen tot ere-Pool. En in een Borat zwempak dansjes gedaan. Dat terzijde, de bruiloft was in de buurt van Olstzyn, daaromheen is het zo ongelooflijk mooi. Hele mooie bossen, hele mooie meren, en enorm genoten van de stilte. Ga ik zeker nog een keer wat langer heen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
*schop voor stempel en nachtslaaf* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |