IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Polen Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-07-2004 21:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

daarvoor hebben ze alkaprim


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-07-2004 22:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 juli 2004 20:51 schreef Malekith het volgende:
Dat rijden als gekken word je gewend. Het zijn vooral de slechte staat waarin de wegen verkeren, slecht aangeduide/afwezige voet/fietspaden, slechte belichting, en een wegennet waar alle structuur zoek lijkt, dat die kruisjes veroorzaken.

Waar precies zit je trouwens?

Toen ik de vorige keer online was zat ik in zakkopanen
Daarna ben ik naar Krakow gegaan en daar hebben we 2 nachten doorgebracht om vervolgens naar leipsig te gaan. Gelukkig waren er nog vriendelijke slowaakse sigeuners die in het pools zeiden dat er iets mis was met de auto en dat ze ons wel bij een stil parkeerplekje wilden helpen. We hebben dat toch maar niet gedaan. Vreemd genoeg bleek er helemaal niks mis te zijn met de auto. Maar toch aardig van ze.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-07-2004 22:59 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2004 22:22 schreef arrebar het volgende:
Toen ik de vorige keer online was zat ik in zakkopanen
Daarna ben ik naar Krakow gegaan en daar hebben we 2 nachten doorgebracht om vervolgens naar leipsig te gaan. Gelukkig waren er nog vriendelijke slowaakse sigeuners die in het pools zeiden dat er iets mis was met de auto en dat ze ons wel bij een stil parkeerplekje wilden helpen. We hebben dat toch maar niet gedaan. Vreemd genoeg bleek er helemaal niks mis te zijn met de auto. Maar toch aardig van ze.

Haha

Zo vinden car-jackings hier doorgaans plaats, inderdaad


"Obras son amores y no buenas razones"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-07-2004 23:40 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 juli 2004 22:59 schreef Malekith het volgende:
Haha

Zo vinden car-jackings hier doorgaans plaats, inderdaad

Je moet ook wel heel erg dom zijn wil je daarmee meegaan. Aan hun auto te zien hadden ze weinig geluk. Trouwens het bier is daar echt top in orde. En erg goedkoop. Net als de bandshirts die je voor een fractie van de prijs die ze hier zijn kunt kopen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 23-11-2004 21:42 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Yo Chelman, even een vraagje.


Heb jij enig idee hoe de reglementering in Polen is voor softdrugs?
Zowel voor bezit, als gebruik, als handel, als medeweten van.


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 21:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 21:42 schreef Malekith het volgende:
Yo Chelman, even een vraagje.


Heb jij enig idee hoe de reglementering in Polen is voor softdrugs?
Zowel voor bezit, als gebruik, als handel, als medeweten van.


Bezit en gebruik krijg je hoogstens een wijzend vingertje voor. Stouterd! Ze hebben het druk met andere dingen zeg maar.

Handel wordt gelukkig wel aangepakt en vrij stevig.

Medeweten zou ik niet weten....lijkt me lastig om te bewijzen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 23-11-2004 21:46 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

En wat met import, oftewel smokkel? Wat zijn eventuele consequenties daarvan, als je weet?


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Celstraf ..



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 23-11-2004 22:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 21:58 schreef Jenje het volgende:
Celstraf ..


En dat weet je vanuit eigen ervaring ofzo?

Ik bedoel, als je minderjarig bent. Wat dan.


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:01 schreef Malekith het volgende:
En dat weet je vanuit eigen ervaring ofzo?

Ik bedoel, als je minderjarig bent. Wat dan.
Nha, in nederland ben je al strafbar, neem aan dat polen wat strenger is ...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 23-11-2004 22:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:01 schreef Jenje het volgende:
Nha, in nederland ben je al strafbar, neem aan dat polen wat strenger is ...
Daarom juist dat ik het vraag.

Wat precies zou die straf inhouden voor 'n minderjarige



"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoezo?
Dealt je vriendje?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 22:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:08 schreef Malekith het volgende:
Daarom juist dat ik het vraag.

Wat precies zou die straf inhouden voor 'n minderjarige



Malekith, ikheb zomaar het idee gekregendat je hele stoute dingen wil gaan doen.

Mijn advies: ga geen softdrugs Polen in smokkelen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 22:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Mijn advies: ga geen softdrugs Polen in smokkelen.


Inderdaad.

Hoogstwaarschijnlijk wordt ze gewoon het land uitgezet wat bepaalde complicaties kan opleveren i.v.m. het werk van d'r pa....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is d'r Pa politiek bezig daar (zoekt alvast een belgisch roddelblad)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 22:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:54 schreef Jenje het volgende:
Is d'r Pa politiek bezig daar (zoekt alvast een belgisch roddelblad)


Bankwezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah ook wel leuk:

Dochter Belgische bankier betrokken in drugssmokkel Polen


Wat zou je daarvoor kunnen vangen?

3 .. 4.000 ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 22:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

In België is dit volgens mij dagelijks nieuws. 1.000 misschien?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

kut ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 23:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 22:57 schreef Jenje het volgende:
ah ook wel leuk:

Dochter Belgische bankier betrokken in drugssmokkel Polen


Wat zou je daarvoor kunnen vangen?

3 .. 4.000 ?


Je kunt misschien toevoegen dat het spul in "een bepaalde lichaamholte"werd gesmokkeld. Dat levert weer een 1000 of twee extra op.


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 23:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kratje bier in een lichaamsholte ja


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 24-11-2004 21:36 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik ben niks qua smokkelen van plan, moest het jullie interesseren..

Durf dat niet hier hoor.


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 18-07-2005 21:45 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Precieze ligging van Grabarka heb ik niet op 'n map online gevonden, maar ligt tegen Polens grens met Wit-Rusland.

Nog wat foto's van het oord daar, beetje doomy sfeer toch. En typ "grabarka" in op Google afbeeldingen en je hebt nog meer van zulks.














"Obras son amores y no buenas razones"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 24-08-2005 9:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik heb m`n vrouw uit Polen..ontmoet tijdens mijn vakantie..Ik leefde daar op Wodka en lekkere gegrilde worsten..In KAtowice staat een retegroot concerthal..Daar Vader gezien.Kom er nu al 2 jaar lang elke maand.Pleintje In Cracow is gezelig..allemaal kroegies...Veel plezier allemaal als je daar naar toe gaat


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Mejasty
The MisfiEts
Usericon van Mejasty
Posted 24-08-2005 22:13 by Mejasty Wijzig reactieProfiel van MejastyQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/heideroosjespuhk2

hoe orthodox wil je t hebben


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen