![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
daarvoor hebben ze alkaprim ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Haha ![]() Zo vinden car-jackings hier doorgaans plaats, inderdaad ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Je moet ook wel heel erg dom zijn wil je daarmee meegaan. Aan hun auto te zien hadden ze weinig geluk. Trouwens het bier is daar echt top in orde. En erg goedkoop. Net als de bandshirts die je voor een fractie van de prijs die ze hier zijn kunt kopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Yo Chelman, even een vraagje. Heb jij enig idee hoe de reglementering in Polen is voor softdrugs? Zowel voor bezit, als gebruik, als handel, als medeweten van. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Bezit en gebruik krijg je hoogstens een wijzend vingertje voor. Stouterd! Ze hebben het druk met andere dingen zeg maar. ![]() Handel wordt gelukkig wel aangepakt en vrij stevig. Medeweten zou ik niet weten....lijkt me lastig om te bewijzen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
En wat met import, oftewel smokkel? Wat zijn eventuele consequenties daarvan, als je weet? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Celstraf .. ![]() |
|
quote:En dat weet je vanuit eigen ervaring ofzo? Ik bedoel, als je minderjarig bent. Wat dan. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Nha, in nederland ben je al strafbar, neem aan dat polen wat strenger is ... ![]() |
|
quote:Daarom juist dat ik het vraag. Wat precies zou die straf inhouden voor 'n minderjarige ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Hoezo? Dealt je vriendje? ![]() |
|
quote: Malekith, ikheb zomaar het idee gekregendat je hele stoute dingen wil gaan doen. Mijn advies: ga geen softdrugs Polen in smokkelen. ![]() |
|
quote: Inderdaad. Hoogstwaarschijnlijk wordt ze gewoon het land uitgezet wat bepaalde complicaties kan opleveren i.v.m. het werk van d'r pa.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Is d'r Pa politiek bezig daar (zoekt alvast een belgisch roddelblad) ![]() |
|
quote: Bankwezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ah ook wel leuk: Dochter Belgische bankier betrokken in drugssmokkel Polen Wat zou je daarvoor kunnen vangen? 3 .. 4.000 ? ![]() |
|
In België is dit volgens mij dagelijks nieuws. 1.000 misschien? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
kut ... ![]() |
|
quote: Je kunt misschien toevoegen dat het spul in "een bepaalde lichaamholte"werd gesmokkeld. Dat levert weer een 1000 of twee extra op. ![]() ![]() |
|
kratje bier in een lichaamsholte ja ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik ben niks qua smokkelen van plan, moest het jullie interesseren.. ![]() Durf dat niet hier hoor. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Precieze ligging van Grabarka heb ik niet op 'n map online gevonden, maar ligt tegen Polens grens met Wit-Rusland. Nog wat foto's van het oord daar, beetje doomy sfeer toch. En typ "grabarka" in op Google afbeeldingen en je hebt nog meer van zulks. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Ik heb m`n vrouw uit Polen..ontmoet tijdens mijn vakantie..Ik leefde daar op Wodka en lekkere gegrilde worsten..In KAtowice staat een retegroot concerthal..Daar Vader gezien.Kom er nu al 2 jaar lang elke maand.Pleintje In Cracow is gezelig..allemaal kroegies...Veel plezier allemaal als je daar naar toe gaat ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
hoe orthodox wil je t hebben ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |