IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Krisiun, Behemoth, Incantation, oktober 2004 Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-06-2004 20:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik zag deze package in het boekje van Graspop staan, zij spelen op 23 oktober in de Biebob in Belgie, en waarschijnlijk dus ook ergens rond die tijd in Nederland!

Wat een package!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-06-2004 20:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Behemoth en Incantation heerschen!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-06-2004 20:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, zag t ook. Ik hoop op de Baroeg ofzo

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 28-06-2004 20:38 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

nee man, de metropool

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-06-2004 20:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2004 20:38 schreef Fedaykin het volgende:
nee man, de metropool

Ik vind dat er buiten de randstad uberhaupt geen activiteiten dienen plaats te vinden.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-06-2004 20:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Pleuris
Ik hoop toch echt dat die hier ook een beetje in de buurt komen spelen,en anders wil ik daar best een stukkie voor rijen

spelfout weggehaald...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-06-2004 20:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik zag zoiets op de 013 website staan.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-06-2004 22:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ragnarok uit Noorwegen is ook bevestigd voor deze tour

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-06-2004 22:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

21 oktober, 013 + ragnarok, 15 euro

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-06-2004 22:58 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2004 22:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ragnarok uit Noorwegen is ook bevestigd voor deze tour

Ik dacht al. In dat boekje stond het nl als Ragnarock, dat zag er nogal blij uit .

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

oewww... Behemoth.. gaaf

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Krisiun zullen jullie bedoelen, behemoth en incantation kunnen me gestolen worden

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

saaie inhoudloze new wave beuk death die live alles behalve overtuigend is. Nee dank je.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
saaie inhoudloze new wave beuk death die live alles behalve overtuigend is. Nee dank je.

hahaha, wat een onzin. Toen ik ze zag in de metropool ramde ze het plafond van het dak. Ga ff fietsen ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 29-06-2004 14:30]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:30 schreef 0Tolerence het volgende:
hahaha, wat een onzin. Toen ik ze zag in de metropool ramde ze het plafond van het dak. Ga ff fietsen ofzo
Hier daar heb je 't al; HET argument: Ze ramde. Nou als het daarvanaf hangt ga ik liever fietsen ( ) en zet ik wel Panzer division aan want die beukt ongveer ieder 'beuk' death bandje de pan uit.
En ja ik heb deze band heust wel's live gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-06-2004 14:34]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Hier daar heb je 't al; HET argument: Ze ramde. Nou als het daarvanaf hangt hoeft t van mij al niet meer en zet ik wel Panzer division aan want die beukt ongveer ieder 'beuk' death bandje de pan uit.
En ja ik heb deze band heust wel's live gezien.

Marduk, laat me niet lachen. Als er iets inspiratieloze rommel is, dan is het marduk wel. Jij hebt duidelijk geen notie van kwaliteit wat dat betreft, je kan deathmetal beter aan je voorbij laten gaan

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-06-2004 14:36 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

krisiun is alleen maar beuken idd.

van te voren moeten ze wel genoeg coke nemen, anders halen ze dat tempo niet

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:36 schreef El Chulo het volgende:
krisiun is alleen maar beuken idd.

van te voren moeten ze wel genoeg coke nemen, anders halen ze dat tempo niet

En we hebben er nog 1, ga ze eerst maar is live bekijken alvorens nog meer onzin te plaatsen. Het is verre van "alleen maar beuken/rammen".

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:35 schreef 0Tolerence het volgende:
Marduk, laat me niet lachen. Als er iets inspiratieloze rommel is, dan is het marduk wel. Jij hebt duidelijk geen notie van kwaliteit wat dat betreft, je kan deathmetal beter aan je voorbij laten gaan
Ligt eraan waar jouw punten liggen waarbij je op kwaliteit gaat letten. Als je graag technisch (simplistisch) gebeuk hoort met goed geluid zit je bij Death metal idd wel goed ja
Btw t album van Marduk wat ik hier noem beukt, zit technisch goed in elkaar en heeft vet geluid.
Maar nee ik kijk'luister graag verder dan zo oppervlakkig.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:37 schreef 0Tolerence het volgende:
En we hebben er nog 1, ga ze eerst maar is live bekijken alvorens nog meer onzin te plaatsen. Het is verre van "alleen maar beuken/rammen".
Ik heb ze live gezien
Misschien zelfs wel meerdere malen maar ik probeer m'n saaie death metal concertjes vaak te verdringen in een alcoholische roes.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:38 schreef kwelgeest het volgende:
Ligt eraan waar jouw punten liggen waarbij je op kwaliteit gaat letten. Als je graag technisch (simplistisch) gebeuk hoort met goed geluid zit je bij Death metal idd wel goed ja
Btw t album van Marduk wat ik hier noem beukt, zit technisch goed in elkaar en heeft vet geluid.
Maar nee ik kijk'luister graag verder dan zo oppervlakkig.

hahahaa, jij bent echt een grappig mannetje. Marduk en technisch. En deathmetal is wat betreft simplisme verre van verwijdert. Daar moet je bij blackies aankloppen. Waardeloze productie met simplistische nummers.
Nee deze discussie loopt uit tot niets, je zit in de nee fase

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 29-06-2004 14:41 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Nee deze discussie loopt uit tot niets

daar heb je op zich gelijk in

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:39 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahaa, jij bent echt een grappig mannetje. Marduk en technisch. En deathmetal is wat betreft simplisme verre van verwijdert. Daar moet je bij blackies aankloppen. Waardeloze productie met simplistische nummers.
Nee deze discussie loopt uit tot niets, je zit in de nee fase
bwaargh ga jij nou maar eens wat black beluisteren want jij weet overduidelijk niet waar je over praat met je bekrompen death hoofd.
Ik beluister tenminste nog vaak death ook al vind ik er 9 van de 10keer bar weinig aan. Ik weet tenminste nu wel waar ik het over heb.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Daar heb je het weer, de nee fase. Je denkt te weten waar je het over heb, maar ondertussen loop je gigantisch uit je nek te lullen. Blijf nou maar blij blackymetal, dat past beter bij je.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-06-2004 14:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:43 schreef 0Tolerence het volgende:
Daar heb je het weer, de nee fase. Je denkt te weten waar je het over heb, maar ondertussen loop je gigantisch uit je nek te lullen. Blijf nou maar blij blackymetal, dat past beter bij je.
Goede argumenten heb je daarvoor zeg

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-06-2004 14:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 14:44 schreef kwelgeest het volgende:
Goede argumenten heb je daarvoor zeg

Ben jou hoef ik ook niet met argumenten te komen, omdat je deathmetal ook niet begrijpt. Tot ziens, ik ga ff leren

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com