|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
14 augustus.Ik ben hier zeker te vinden met vrouw en kind!! Wie meer? Meer info; www.dokk-em.com [Titel gewijzigd} [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2011 6:34] spelfout weggehaald... |
|
natuurlijk ben ik er! HIRAX!!!!!! camping en bier !! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik hoop voor die jongens dat ze dit jaar wat meer mazzel hebben.De eerste keer was het gigantisch pokkeweer wat natuurlijk als resultaat had dat er verdomd weinig mensen waren.Desondanks vond ik het een geslaagd festival,en zeker voor herhaling vatbaar.Originele line-up ook... HIRAX!!! spelfout weggehaald... |
|
denk echt wel dat er dit jaar meer lui komen ik bedoel HIRAX!!! BOMBS OF DEATH!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Yup ik ben er ook HIRAX |
|
ook aanwezig. gvd, brute line-up voor een fatsoenlijke prijs. |
|
Ik zal er ook bij zijn dit jaar, ben nog niet eerder op Dokk'm open air geweest, ben dus zeer benieuwd. maar met Occult moet het altijd goed komen!!!! |
|
Wij zijn ook aanwezig, laatste weekend van de vakantie nog even een feestje bouwen. Hopen op mooi weer en koud bier en natuurlijk beetje occultfest promoten... Keep the metal alive! see you at occultfest! |
|
Fuck, ik wil echt heel graag, maar ik ga het niet redden met mn centen denk ik zzz |
|
en het is in friesland |
|
Ja dat bedoel ik ook zzz |
|
ik had het over de reistijd |
|
Waarschijnlijk wel, geen fuck te doen dat weekend, wat kost het? *geen zin te linken nee* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
aargh! zzz |
|
Hirax was wel bruut zaterdag, wie weet wel aanwezig. Life doesn't get much better than this! |
|
kzie wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: komst maar! even goed supe op sien frysk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oei, dat is wel een verleidelijke line-up, misschien aanwezig, even kijken hoe het met het budget + werk zit! en @ Orion: Stuur even een mailtje over dat shirt dude! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Wat een fucking goede line-up! Goddamn dat ik dan in Limburg zit... Hmmm... Ik ga er proberen te zijn FREEZE |
|
quote: Gewoon komen man! spelfout weggehaald... |
|
quote:Argh! Ik wil donders graag komen... Maar ik kan niet... Zit dan in een bierbrouwerij bier te zuipen FREEZE |
|
Hmjoa.. zal dan ook maar komen he wuust robuust |
|
quote: Ha,nou das ook best belangrijk.Moeilijk! spelfout weggehaald... |
|
quote: Bier drinken en naar Dokk'm gaan valt ook prima te combineren hoor! wuust robuust |
|
quote:Dat wel... Alleen... Ik ben verplicht mee te gaan... Aangezien mede organisator ben FREEZE |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |