|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijkt mij zeker geen verkeerd resultaat spelfout weggehaald... |
|
eej metallica freak was jij dat figuur in dat rooie hesje of....? mooie opkomst dus volgend jaar weer zo'n feesje! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
yep dat was ik Orion, ik stond in de stand van Goddess Of Desire, en 's avonds liep ik op krukken They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
en een hoi kon er niet van af Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Sorry kerel, ik denk dat ik je niet echt herkende... Ik had bij heel veel personen van "die ken ik ergens van, maar geen idee waarvan" Volgende keer krijg je een van me They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
heb kreator achterop me jas staan onthoud dat maar. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heey Varanus. je moet ff op de site van dokk'em kijken daar staan een paar mooie actie foto's van je |
|
quote: Ah,dan heb ik jou ook wel gezien.Ik had een Bathory shirt aan,en had m'n zoon bij me,en die had een spijkerjas met Slayer patches aan. spelfout weggehaald... |
|
Net weer terug, ongeveer de hele dag in een muffe trein of bus gezeten, maargoed verder gave dag gehad. Hirax was zonder meer de vetste band van de dag. en orion, zonder mij had je nu nog op de camping gezeten |
|
hehe wie weet maar kom nou had jij zin om meer dan 8 km te lopen? je krijgt er wel iets voor op occultfest Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:En zonder mij was zijn tent weggewaaid. (Ik krijg nog 3 haringen van je, kerel.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
joa, was leuk. No meat is sweater |
|
quote: Zo??? is dat alles |
|
was vast weer es ernstig bezopen zodat hij er niks meer van weet Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
haha nee, was en leuk dagje, alleen heb ik maar 3 of 4 bands gezien. en zo bezopen was ik niet. No meat is sweater |
|
quote: 3 of 4 bands das niet veel , hopelijk wel de laatste 3 of 4, want dan heb je naar mijn idee wel goeie bands gezien |
|
quote: Martin,niet zo dom lullen..... ga foto's posten ofzo,dan doe je iets nuttigs spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat wordt nu niets want ik ben niet thuis heb je de foto's op www.dokk-em.com al gezien? |
|
quote: Yep,al gezien.Had ook al 1 in het fototopic gezet.Zitten mooie actiefoto's bij daaro spelfout weggehaald... |
|
quote: Zeer zeker mooie foto's , maar ze zijn mij helaas vergeten om op de foto te zetten toen ik van het podium sprong |
|
quote: Ach jochie toch.... Maar wij hebben ook nog 4 rolletjes volgeschoten(durfde na stonehenge de digi niet meer mee te nemen..)en die zijn woensdag ook klaar.Misschien dat je daar duikende opsta.Hell_awaits heeft veel actiefoto's geschoten spelfout weggehaald... |
|
quote: Super van Hell_awaits ik ben erg benieuwd ik heb ook nog wel een paar mooie foto's van jou |
|
quote: Hehe,dat geloof ik meteen.Zal der wel weer mooi bezopen opstaan.Maar je komt vandeweek maar efkes langs jongen spelfout weggehaald... |
|
quote: ja ik geloof wel dat je er een beetje bier achtig op staat!! ik kom deze weeek wel ff de foto's kijken dan neem ik mijn foto's ook wel ff mee op mijn mp3 player! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |