|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij rokkenjager spelfout weggehaald... |
|
Nou, dat was weer lekker kansloos. Modder+gave bands+bier=rotzooi, haha. Tering, wat was dat een troep, maar ik heb me wel vermaakt. Primal Fear en BlitzKrieg warn voor mij de bands van de dag. |
|
Speelde Blitzkrieg nu ook zoveel nieuwe troep? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:grin werd wel weer eens tijd Rock moet Rollen |
|
quote: Ah, dacht al jou te herkennen, maar was daar niet zeker van. Atheist shirt aan? @Remi, bespaar me de details maar haha spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik had een Atheist shirt aan ja, hehe. Edit; Dacht jou gezien te hebben. Volgende keer maar biertje doen. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 13-08-2006 14:40] |
|
quote: je dacht toch niet dat ik de smakelijke details hiet zou gaan vermelden he Rock moet Rollen |
|
spelfout weggehaald... |
|
Vader, Alestorm en Pagan's Mind voor 2011 al bevestigd. Zaterdag 28 mei 2011. |
|
Een net begin! |
|
Hmm nice! Wel een leuke plek om mijn verjaardag eens goed te vieren |
|
Nog niets wat mij trekt, maar ik kan altijd nog een XXL'tje gaan doen, dus waarschijnlijk wederom aanwezig. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Strak plan! Mogen wij dan ook op jouw feestje komen? see you at occultfest! |
|
quote: Laat ik eens gek doen, ik nodig gewoon ieeeeedereen uit |
|
quote: uuuhhh...Ik heb al een vriendin, hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik bedoel meer het traditiegetrouw in veelvoud consumeren van bier zonder acht te slaan op het aanwezige vermaak in de vorm van live muziek. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Oeh, misschien aanwezig als er nog meer interessante bands komen, twee dagen na mijn eindexamen dus komt goed uit! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Stil eens. Straks gaan mensen nog denken dat ik één van die lamballen ben die voor de sfeer naar een festival gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Trigger The Bloodshed geconfirmed via twitter Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alweer heel wat nieuwe namen. Alestorm DGM Pagan's Mind Paul Dianno Trigger The Bloodshed Vader Vicious Rumours Vreid |
|
Vicious Rumors! Bareuh... |
|
Ah ik denk dat ik wel heen ga! (als ik dan niet op vakantie ben tenminste ) [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 21-01-2011 19:32] |
|
DGM Paar jaar terug op Progpower prima te pruimen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+ Blaas of Glory + Kampfar + Krakow |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |