|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
JA het was GE WEL DIG! Ik verwachtte een tweederangs coverband optreden van de Tygers Of Pan Tang maar niets was minder waar ze heerschten de meetse jonge bands aan de muur! werelds! en Tja HIRAX dacht niet dat ze de tygers nog zouden toppen maar dat gebeurde toch wat een band waanzinnig! en Cheer to Varanus, Thrash, Orion en Hell Awaits! was echt een gezellig Fries metalfeest volgend jaar weer! |
|
Ja het was gister inderdaad een super mooi feest. Vooral bij Occult heb ik erg genoten , goeie pitt en lekker stagediven Maar ook Flash made sin en Hirax mochten er zijn (de rest trouwens ook). Helaas was ik de BOB dus kon ik niet drinken Volgend jaar zeker weer |
|
rest volgt later! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 15-08-2004 13:20] |
|
quote: Ja inderdaad veel zm'ers gezien maar ik weet helaas niet meer wie het allemaal waren , je moet me maar een keer helpen met het opfrissen van mijn geheugen |
|
Hm jammer dat ik het gemist heb. Hoe was highway chile? zzz |
|
De neger van Hirax is gaaf! Op HOA stond ie voor een zeer minimaal en bezopen publiek keihard en energiek te rossen |
|
quote: het is inderdaad goed klote dat je het gemist hebt, het was een mooi feesie!!! highway chile is niet helemaal niet mijn smaak maar het was wel goed naar mijn idee |
|
Ja, het was echt een handjevol gave bands, helaas dat het zo'n pokke eind weg is. Friesland klotetrein kosten etc.! zzz |
|
verwende zuiderlingen hebben altijd wat te zeuren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Niet alleen de neger van Hirax is gaaf, de hele band is gaaf Vooral veel contact met het publiek |
|
quote: inderdaad er is altijd wel wat te zeuren, ze moeten gewoon dichter bij komen wonen |
|
Was het een beetje druk? Mooi weer erbij scheelt een stuk denk ik. |
|
voor mijn gevoel was het niet druk. ik denk dat er rond de 400 a 500 man waren Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat is druk genoeg voor de jongens iig. |
|
helaas, maar ach had al die bands al es gezien. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: volgens mij waren er meer mensen maar hoeveel zou ik niet weten |
|
ik durf eigenlijk niks te zeggen, ik ben zeer slecht in zoiet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hij lijkt vaak anders dan het is misschien komt er wat op de site van dokk'em te staan |
|
staan nu wel foto's op (dokk-em site) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nog wat vette Photo's! |
|
Ik had iets gehoord van 500 betalende bezoekers en 150 bands, pers en aanhang. Maar inderdaad een leuk festival met een gave BBQ afterparty. |
|
Ik zet daar een beetje mijn vraagtekens bij mara denk wel dat er zo'n 500 man was wat op zich goed is begreep ik in vergelijking met vorige jaren! Ik hoop dat ze gewoon stug volharden met bands als HIRAX en een hoop gezelligheid! |
|
quote: Hehe,zitten mooien bij spelfout weggehaald... |
|
quote: Dit was pas de tweede keer.Eerste keer was helaas een fiasco(2 jaar terug....) Pokkeweer,en een erg tegenvallend bezoekersaantal.Maar ik denk dat het deze keer wel uitkon voor die jongens,en persoonlijk hoop ik dan ook zeker op een vervolg volgend jaar spelfout weggehaald... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |