![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Meuje lineup. Grote kans dat we hier maar eens heengaan. Moet Kampfar altijd nog eens live aan het werk zien. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
DOA heb ik dit jaar ook ernstig in overweging. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Kun je mooi met mij mijn verjaardag vieren ![]() @The Witch: Yay, vrij van werk dus ik ga zekers. Wil wel kamperen, tenzij het echt pokke weer gaat zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2011 23:52] ![]() |
|
Als daar te kamperen is, overweeg ik dat tegen die tijd wel. Heb vorig jaar wel genoeg met regen gekampeerd en het is maar drie kwartier rijden vanaf hier ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Kamperen met regen doe ik ook niet nee en ja voldoende regen gezien. ![]() |
|
Ja he ![]() En nu maar hopen op beter weer dan vorig jaar op PSOA No regrets and no remorse... ![]() |
|
Nou inderdaad, PSOA was wel weer een regen en blubberfestijn haha! Komt vast wel goed tegen die tijd, vorig jaar hadden we rond die tijd ook super mooi weer. ![]() |
|
Oh dan gaat het vast goedkomen! No regrets and no remorse... ![]() |
|
DOA heeft de luxe dat alles overdekt is dit jaar (met wel zijkanten e.d. open, denk Lowlands. ![]() |
|
quote: Mooi, dus niet meer in de regen en wind staan bij het hoofdpodium! see you at occultfest! ![]() |
|
Lineup compleet? -edit: ochnee, ik lees niet goed. 14 bands. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 25-02-2011 16:50] ![]() |
|
quote: Lekker zweten bij 30 graden! ![]() ![]() |
|
HammerFall is zojuist bevestigd als headliner voor de 6e editie van Dokk'em Open Air! Steel meets Steel dus de 28e van mei! ![]() ![]() |
|
jammer, Hammerfall zuigt Wil je muilperen? ![]() |
|
Dan kun je mooi de laatste bus nog pakken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Evile, The Lucifer Principle en Cirrha Niva zijn ook toegevoegd. ![]() Line-up tot dusver: Alestorm Cirrha Niva DGM Evergrey Evile HammerFall Kampfar Pagan's Mind The Lucifer Principle Trigger The Bloodshed Vader Vicious Rumors Vreid ![]() |
|
quote: "Steel Meets Steel" spelen ze bijna nooit meer. Jammer is dat. ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
ZEKER AANWEZIG VETTE LINE UP ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Aankomende zaterdag alweer, en volgens mij wordt het mooi weer! ![]() |
|
Ik heb er zin in ![]() Lijstje: Mayo Regeer Amarantha Jenje No regrets and no remorse... ![]() |
|
Hey ![]() Hmm, moeten nog wel verjaardagspulletjes gehaald worden .. ![]() |
|
Ja! Daar moeten we het inderdaad nog even over hebben ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Ik ben vanavond wel op hyves/fb/msn te vinden ![]() ![]() |
|
Volgens de frontpage van ZM ga ik ook. Hopen dat het een beetje rolstoelvriendelijk weer wordt.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |