|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Meuje lineup. Grote kans dat we hier maar eens heengaan. Moet Kampfar altijd nog eens live aan het werk zien. Life doesn't get much better than this! |
|
DOA heb ik dit jaar ook ernstig in overweging. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kun je mooi met mij mijn verjaardag vieren kampeer je ook? @The Witch: Yay, vrij van werk dus ik ga zekers. Wil wel kamperen, tenzij het echt pokke weer gaat zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-02-2011 23:52] |
|
Als daar te kamperen is, overweeg ik dat tegen die tijd wel. Heb vorig jaar wel genoeg met regen gekampeerd en het is maar drie kwartier rijden vanaf hier No regrets and no remorse... |
|
Kamperen met regen doe ik ook niet nee en ja voldoende regen gezien. |
|
Ja he Anders kun je altijd bij mij overnachten hoor! En nu maar hopen op beter weer dan vorig jaar op PSOA No regrets and no remorse... |
|
Nou inderdaad, PSOA was wel weer een regen en blubberfestijn haha! Komt vast wel goed tegen die tijd, vorig jaar hadden we rond die tijd ook super mooi weer. |
|
Oh dan gaat het vast goedkomen! No regrets and no remorse... |
|
DOA heeft de luxe dat alles overdekt is dit jaar (met wel zijkanten e.d. open, denk Lowlands. |
|
quote: Mooi, dus niet meer in de regen en wind staan bij het hoofdpodium! see you at occultfest! |
|
Lineup compleet? -edit: ochnee, ik lees niet goed. 14 bands. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 25-02-2011 16:50] |
|
quote: Lekker zweten bij 30 graden! |
|
HammerFall is zojuist bevestigd als headliner voor de 6e editie van Dokk'em Open Air! Steel meets Steel dus de 28e van mei! |
|
jammer, Hammerfall zuigt Wil je muilperen? |
|
Dan kun je mooi de laatste bus nog pakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Evile, The Lucifer Principle en Cirrha Niva zijn ook toegevoegd. Line-up tot dusver: Alestorm Cirrha Niva DGM Evergrey Evile HammerFall Kampfar Pagan's Mind The Lucifer Principle Trigger The Bloodshed Vader Vicious Rumors Vreid |
|
quote: "Steel Meets Steel" spelen ze bijna nooit meer. Jammer is dat. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ZEKER AANWEZIG VETTE LINE UP |
|
Aankomende zaterdag alweer, en volgens mij wordt het mooi weer! |
|
Ik heb er zin in Lijstje: Mayo Regeer Amarantha Jenje No regrets and no remorse... |
|
Hey Hmm, moeten nog wel verjaardagspulletjes gehaald worden .. |
|
Ja! Daar moeten we het inderdaad nog even over hebben No regrets and no remorse... |
|
Ik ben vanavond wel op hyves/fb/msn te vinden |
|
Volgens de frontpage van ZM ga ik ook. Hopen dat het een beetje rolstoelvriendelijk weer wordt.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |