|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Anders helpen we je mee met je vrouwtje tillen |
|
spelfout weggehaald... |
|
Inderdaad! Dat komt wel goed. Tof dat ze wel meegaat No regrets and no remorse... |
|
Yay, bijna Dokk'em [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-05-2011 2:36] |
|
Misschien het metalfanforum proberen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoeft niet, ze gaat niet mee, weer lijkt niet echt geweldig te worden en ze denkt dat een hele dag daar toch te zwaar wordt. Maar wij doen morgen wel een biertje he... spelfout weggehaald... |
|
Absoluut! of 2 of 3 .. |
|
spelfout weggehaald... |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo, zin in spelfout weggehaald... |
|
Toch maar afwezig dit jaar! Hoop dat men het wel droog houdt, wat dat betreft lijkt er wel vloek te rusten op dokkem. see you at occultfest! |
|
Stonden twee tenten toch? Maar jammerrs Winanda tot een volgende keer! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-05-2011 9:27] |
|
quote: Ja jammer ja, 1e x sinds 2004 dat we niet gaan maar ook feestje in het dorp, makkelijker qua opvang en voordeliger en denk dat het daar ook wel gezellig wordt. Maarre Stonehenge gaan we sowieso heen! see you at occultfest! |
|
Ook afwezig. ivm te veel werken + gisteren Rush en daardoor totaal 24 uur wakker geweest verkeer ik in verregaande staat van brakheid. Straks coverbandjes (Bon Jovi, Guns N' Roses, Mink De Ville, Blues Brothers, U2 enzo) op loopafstand van huis kijken en als ik er genoeg van heb lekker naar huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
iemand die vanaf groningen rijd? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ja de bus godvers mooi dagje .. half frieslan gezien, veel; kut band mar toch gezeliig! |
|
Was een mooi dagje, Krakow was de eerste band die ik zag, gave setlist en een goed geluid. Alestorm was wel geinig, en Vreid viel me tegen. Kampfar was wel tof, maar had niet echt goed geluid. Daarna Vader nog gekeken. Ook dat was wel te pruimen. Hammerfail heb ik maar een heel klein stukje van gezien omdat er problemen waren met het geluid ofzo. Dat was het, doei! Wil je muilperen? |
|
Volgens twitter was het uitverkocht? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik lig nog in holwerd haha Appart dagje geworden alsnog. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: O O O Jb. Bedoel je trouwens Raard? |
|
quote: Volgens mij wel ja Wil je muilperen? |
|
Moddervet feestje weer! spelfout weggehaald... |
|
quote: neu, hotel in holwerd. TING! inmiddels de walden weer natuurlijk. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Krakow, TLP, Baldrs dinges, Vader, Vreid en Kampfar waren leuk. Gezellig feestje verder, maar sommige bands waren echt te pijnlijk aan de oren.. zoals die italianen. Brr! Mooie opzet trouwens, lekker kleinschalig en zeker erg gezellig. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |