|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe,de camping van 2 jaar terug;iets van 6 tentjes hehehe spelfout weggehaald... |
|
ik meen 5, ach ik heb ook wel es op een (festival) camping gestaan met 3 tentjes in emmeloord [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 09-08-2004 18:58] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wtf? hmm, van wanneer tot wanneer kun je op die camping staan dan, 6 tentjes gaat wel iets te ver eigenlijk |
|
quote: Weet ik zo niet.Staat wel op de site denk ik. spelfout weggehaald... |
|
Ik ga heen met een tentje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoop ik voor je dat je een plekkie kunt vinden spelfout weggehaald... |
|
quote:Tussen die 5 andere? Maken we een heksekring! Kaarsen mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zojuist afgesproken dat we waarschijnlijk wel gaan camperen, met bbq hehe |
|
quote: DE heavy metal bbq van o.a. graspop?? wuust robuust |
|
ja die ja, die tevens gefungeerd heeft als drumkit bij onze vader-jacob cover hehe |
|
hoop dat je het treft met het weer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehe, ik ook |
|
eej nog wel even pilsen he!? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Muah,wij gaan niet kramperen,maar ik zal jullie wel tegen het lijf lopen denk ik spelfout weggehaald... |
|
quote: heheh true heb dr zin in wuust robuust |
|
Wel balen dat de camping pas zaterdag open gaat. Wij wouden vrijdag al weggaan en er een lang weekend dokk'em van maken. Maar we zullen er een gezellig doch heftig feestje van maken. see you at occultfest! |
|
Het is te hopen dat het morgen een beetje knap weer is want zo als het vandaag was, is knap kut Regen of geen regen het zal een gezellige dag worden |
|
quote: Morgen ist feest Martin Nick zit ook al in de stemming.Loopt al de hele dag in z'n slayer patches jas rond.Hehehe,en dat op z'n tiende.I'm a proud father spelfout weggehaald... |
|
quote: hahahaha helemaal te gek, je kunt inderdaad trots zijn , ik kom ook al lekker in de stemming helaas moet ik morgen eerst werken |
|
Weerbericht voor Fryslân Bron: Piet Paulusma We hebben vandaag eerst nog te maken met flinke buien waarbij veel regen kan vallen. De zon komt af en toe tevoorschijn, dit vooral in de kustgebieden en op de Wadden. Temperaturen tussen de 19 en de 21 graden. Vanavond volgt vanuit het noordwesten de overgang naar droog weer. Morgen flink wat zon en overdag temperaturen rond 24 graden. De wind komt uit noordelijke richtingen en is zwak of hooguit matig. Prima festivalweer dus! Oant moarn Tot morgen!! HAIL PIET!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik denk dat ik ook wel even een kijkje kom nemen. No meat is sweater |
|
Komt Faust nog bier brengen? Dan hoef ik niet zoveel mee te zeulen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ferm wuust robuust |
|
Zo,nog 3 kwartier,en dan es voorzichtig die kant op.Gelukkig maar een klein half uurtje weg voor ons spelfout weggehaald... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |