IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Dio Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 11:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

zag dat er nog niet echt een topic voor DIO solo was, jammer is en blijft een van de beste metal zangers uberhaupt!

iig, hier het coverartwork voor zijn nieuwe plaat "master of the moon" ik vind hem vet!


30 Augustus moet ie uitkomen!




[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-07-2004 11:45]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2004 11:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

WOW, mooie hoes!

Ik ben redelijk bekend met zijn oudere werk. Vooral zijn debuut is onovertroffen. Zijn latere cd's ken ik niet.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-07-2004 12:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dio heerscht de pannen van het dak... Of het nou bij Elf, Black Sabbath, Rainbow of solo is.... Dio H.E.E.R.S.C.H.T

Wat een waanzinnige zanger met zoveel passie in zijn stem!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-07-2004 12:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dio has rocked...for a long long time

Now it's time for him to pass the torch.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-07-2004 12:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 12:14 schreef Chelman het volgende:
Dio has rocked...for a long long time

Now it's time for him to pass the torch.....


Heb jij hem onlangs nog zien optreden, ik wel...en die man staat live nog steeds zijn mannetje. En dat is toch bijzonder voor iemand die al over de zestig is!!!

En als iemand de "torch" mag doorgeven is het ons aller Rob "the metal flop" Halford


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-07-2004 12:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Dio has rocked for a long, long time,
Now it's time for him to pass the torch.
He has songs of wildebeests and angels,
He has soared on the wings of a demon.

It's time to pass the torch,
You're too old to rock, no more rockin' for you.
We're takin' you to a home,
But we will sing a song about you.

And we will make sure that you're very well taken care of.
You'll tell us secrets that you've learned. Raow!
Your sauce will mix with ours,
And we'll make a good goulash baby.
Dio, time to go!
You must give your cape and scepter to me.
And a smaller one for KG.
Go! Go! Dio! Dio!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-07-2004 12:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

auw....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-07-2004 12:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hehe.. Tenacious D heerscht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 12:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

DIO is vet hij zingt nog steeds perfect wat een ontzettende prestatie is op zijn leeftijd!

maar het schijnt zakelijk een ontezettende egocentrische lul te zijn!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-07-2004 12:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 12:33 schreef enforcer het volgende:
maar het schijnt zakelijk een ontezettende egocentrische lul te zijn!


Dia man draait al langer mee in het muziekwereldje dan menig van ons hier oud is. Hij zal inderdaad wel weten hoe hij zijn zaakjes moet regelen. Dus dat is niet egocentrisch maar gewoon inversteren in zijn toekomst, en gelijk heeft hij.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 14-07-2004 12:36]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2004 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 12:33 schreef enforcer het volgende:
DIO is vet hij zingt nog steeds perfect wat een ontzettende prestatie is op zijn leeftijd!

maar het schijnt zakelijk een ontezettende egocentrische lul te zijn!


maar geod ,hij heeft wel nog enkele werkende hersencellen, iets wat van bijv ozzy ozboune niet gezegd kan worden.

een een grotere egocentrische zakelijke lul als gene simmons kan volgens mij niet.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 12:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou het is wel tekenend hoeveel line up wisselingen er in zijn band zijn...

Hij geeft steeds de schuld aan de betrokken bandleden maar dat geloof ik allang niet meer....

maar goed de muziek blijft super, denk alleen niet dat ie zo sympathiek is als ie zich voordoet.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-08-2004 12:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Voor de liefhebber:



DIO - Live in Wacken - 2004
Copyright Vincent Kroese


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 22-08-2004 12:55 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

R.J. Dio heeft een erg goede stem, zeker voor iemand van zijn leeftijd (hoe oud was ie ook alweer?).

Maar ik vind alle albums, vooral de recentere, erg gelijkend op elkaar, en ook die nieuwe is weer van hetzelfde. Weinig interessants dus; je kan de songs zó gaan vergelijken met andere, ze zijn zo goed als onderling uitwisselbaar.

Magica blijft m'n favoriete album, denk ik, omwille van het thema dat erin verwerkt zit. Ik heb echter nog niet aandachtig naar de allereerste reeks albums geluisterd, misschien best wel eens gaan doen


"Obras son amores y no buenas razones"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-08-2004 19:57 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

de 3e keer dat k em zag optreden gaf me nog steeds kippevel...hij blijft gewoon goed...

mn shirtje met : hanneke, magic & love, ronny james dio komt ook nooit meer van zn plaats


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Ivehets
Slayer Of Lost Martyrs
Usericon van Ivehets
Posted 22-08-2004 23:57 by Ivehets Wijzig reactieProfiel van IvehetsQuote dit berichthttp://www.freewebs.com/ivehets

iemand "the last in line" lp hebben?
voor 10€ pp


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-08-2004 0:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Strange Highways, goede plaat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2004 0:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De nieuwe is vet!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-08-2004 0:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2004 12:55 schreef Malekith het volgende:
R.J. Dio heeft een erg goede stem, zeker voor iemand van zijn leeftijd (hoe oud was ie ook alweer?).

Maar ik vind alle albums, vooral de recentere, erg gelijkend op elkaar, en ook die nieuwe is weer van hetzelfde. Weinig interessants dus; je kan de songs zó gaan vergelijken met andere, ze zijn zo goed als onderling uitwisselbaar.

Magica blijft m'n favoriete album, denk ik, omwille van het thema dat erin verwerkt zit. Ik heb echter nog niet aandachtig naar de allereerste reeks albums geluisterd, misschien best wel eens gaan doen


Niet echt mee eens. Zijn vorige plaat, 'Killing the Dragon' is juist weer een erg geïnspireerde heavy metal-plaat. Die steekt toch met kop en schouders boven het andere recentere werk uit. Hij is zelfs nog ietsje beter dan zijn nieuwe (die ook al niet mis is, trouwens).

'Magica' bevalt me trouwens een stuk minder. Een ietwat ingetogen plaat met een wat vlakke productie. Niet slecht, maar zeker niet zijn beste werk (dat zich trouwens in de eerste helft van de jaren tachtig situeert, m.i.).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 23-08-2004 10:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 0:17 schreef Count Usher het volgende:
Niet echt mee eens. Zijn vorige plaat, 'Killing the Dragon' is juist weer een erg geïnspireerde heavy metal-plaat. Die steekt toch met kop en schouders boven het andere recentere werk uit. Hij is zelfs nog ietsje beter dan zijn nieuwe (die ook al niet mis is, trouwens).

'Magica' bevalt me trouwens een stuk minder. Een ietwat ingetogen plaat met een wat vlakke productie. Niet slecht, maar zeker niet zijn beste werk (dat zich trouwens in de eerste helft van de jaren tachtig situeert, m.i.).
Werk van rond die tijd ken ik niet echt, voornamelijk omdat ik toen nog onbestaande was. De albums zijn hier wel aanwezig, maar aandachtig heb ik er nog niet naar geluisterd en kan dus ook geen mening erover geven.

Vlakke productie wat betreft 'magica' heb je gelijk.


"Obras son amores y no buenas razones"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-09-2004 16:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben altijd een Dio liefhebber geweest, bij Elf, Black Sabbath, Rainbow of solo.

Maar wat die beste man op zijn laatste langspeler "Master Of The Moon" presteerd Wat een saaie, futloze aan kracht ontbrekende kutplaat is dat zeg!!! Nooit gedacht dat ik dat over ons alle Ronnie James zou zeggen... maar werkelijk waar ik heb die plaat blind gekocht en ben wel van zo'n koude kermis thuis gekomen.
Zonde zonde zonde zonde


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2004 16:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 12:18 schreef Chelman het volgende:
Dio has rocked for a long, long time,
Now it's time for him to pass the torch.
He has songs of wildebeests and angels,
He has soared on the wings of a demon.

It's time to pass the torch,
You're too old to rock, no more rockin' for you.
We're takin' you to a home,
But we will sing a song about you.

And we will make sure that you're very well taken care of.
You'll tell us secrets that you've learned. Raow!
Your sauce will mix with ours,
And we'll make a good goulash baby.
Dio, time to go!
You must give your cape and scepter to me.
And a smaller one for KG.
Go! Go! Dio! Dio!

gheghe gaaf nummer is dat, hoewel ik dio wel supervet vind. Op killing the dragon staat de video van Push, hierin doet tenacious d mee, super grappig.

edit: ghoullie is gister weer dronken geweest

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 01-09-2004 16:15]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-09-2006 19:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

We rock


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


PAIN...
Usericon van PAIN...
Posted 16-09-2006 0:13 by PAIN... Wijzig reactieProfiel van PAIN...Quote dit bericht

Dio gezien op arrow clasic rock. Nog nooit eerder gezien maar zeer indrukwekkend. Hail to Ronnie James :D

Cheers
PAIN


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-09-2006 0:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Rules ja. 2x gezien nog maar, tijd voor meer.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 16-09-2006 1:01 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 16 september 2006 0:13 schreef PAIN... het volgende:
Dio gezien op arrow clasic rock. Nog nooit eerder gezien maar zeer indrukwekkend. Hail to Ronnie James :D

Cheers
PAIN


was gaaf ja!!!



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen