|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja ik weet er een Finntroll. Kijk dat vindt ik nou 'n coole naam. En jij weet jij er een? Vul aan als je durft. |
|
Krieg |
|
Demolition Hammer vind ik een gave naam. Suck on this |
|
Eens kijken welke mongool er met de meest puberale grindcorebandnaam aan komt. |
|
De Zingende Fresia's |
|
quote: Das toch geen metal... slayer dus. Oud Vuil. |
|
Katatonia, Marduk, Lord Belial, en Agathodaimon vind ik wel coole namen. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Ik kan niet kiezen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Marduk........want dat rijmt namelijk het mooist op barkruk.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dan kies ik er wel 1 voor je Van jou rijtje, Marduk! Maar Demolition Hammer is cooler Suck on this |
|
quote: Precies, Slayer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
metalica is ook wel grappig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Slayer Possessed Metallica The Monolith Deathcult "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
En Carcass, natuurlijk. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Ik vind Darkthrone nog steeds een van de coolste bandnamen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik vind eerder dat ze een van de coolste logo's hebben. Xasthur vind ik wel een coole naam, ook al heb ik geen idee wat het betekend... |
|
quote: Hoe kun je nou iets cool vinden als je niet weet wat het betekent? Ik weet het ook niet trouwens. Wel heerschmuziek godverredomme. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Pantera Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ga voor Morbid Angel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Daarom is het juist zo cool, het lijkt wel uit een of andere buitenaardse taal te komen ofzo. De muziek heerscht inderdaad hard! |
|
Eigelijk is Cradle of filth wel een hele gave naam. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Superhard kun je wel zeggen. Ik ken het eigenlijk pas....Sinds afgelopen december heb er nu vier CDs van en ik luister er dagelijks naar. Dat heb ik niet met veel bands. Argh die vocalen en die riffs.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik neem aan dat dat vette sarcasme is. Ik heb het ook puur over de bandnaam die ik wel erg leuk gevonden vind. Ohja ik heb er ook nog 4 cd's van. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik kenA gate through Bloodstained Mirrors, Suicide in Dark Serenity en Nocturnal Poisoning, en vooral die laatste draait zo ongeveer continu rondjes in m'n cd speler, ik wil de laatste 2 nog aanschaffen en the funeral of being ook nog. Maar ik wacht tot alle festivals voorbij zijn, dan heb ik pas weer centen. |
|
KREATOR [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 19-07-2004 21:59] .. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |