|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ooit iets gelezen over een band met de naam Fuck, I'm Dead, dat vond ik wel humoristisch |
|
Kädäverbäk Megakronkel Touché, pussycat! |
|
Black Sabbath Immortal Cralde of Filth Emperor Amen The Crown |
|
Arch Enemy Iron Maiden |
|
Kokhals to Kokhals Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
(offtopic) he seun ik mail die even! (/offtopic) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hypocrisy natuurlijk! ..oh nee...uhmmm..hehe...SoulreaveR |
|
Pleurisy Pungent Stench Irritantste: Akercocke Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
lol ik vond evanescence al zo rottig uit te spreken... |
|
SKINLESS |
|
Ik vind namen als Emperor en Immortal wel iets imposants hebben. Verder is Judas Priest gewoon de coolste bandnaam die er is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
het schiet me net te binnen!!! AC/DC, echt grappig, ik blijf uitleggen aan sommige mensen dat AC/DC staat voor wisselspanning/gelijkspanning(of andersom) en niet voor Anti Christ/Death Christ [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 20-07-2004 15:06] |
|
coroner, autopsy emperor Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote:Anti Christ/Demon Child was het toch. Ach, wat boeit het ook |
|
Vind "Flesh Made Sin" wel errug fijn. En euiteraard "Destruction" |
|
Kutschurft en BloedBef worden vergeten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jezus was een Rocker - Mutatis mutandis - |
|
Bathtub-shitter Kut band, wel geniale naam! |
|
Thorns |
|
Esoteric Acid Bath Crowbar |
|
Neurosis Botch Cephalic Carnage 1349 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik dacht dat het Anti Christ/Devils Children was Is zeker door zo'n conspiracy christen bedacht. Suck on this |
|
Grave Digger Dying Fetus Sadistik Exekution http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
ASPHYX |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |