|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
*Nackrath? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Meer kut dan koel ... |
|
Die Apokalytischen Rytern? Ofzo? Die is iig vrij vet. |
|
quote: ijzig zelfs doh |
|
quote:Reiter |
|
Die ja. Naam opzich is al cool, maar de betekenis enzo erachter ook [ja, laatst Seventh Sign gezien ja ]. |
|
Cradle of Filthstift |
|
wat grappig. |
|
Self Mutilation natuurlijk take a look in your heart, tell me what do you see?It's Black, it's Dark..Tell me.. Is that how you want it to be? |
|
Hobbs' Angel Of Death .. |
|
fondlecorpse. |
|
quote: Mentation-Martijn ??? |
|
deicide Uit liefde voor ZM. |
|
ik raak niet verder dan Metallica In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Vaginal Incest! |
|
ik wil nog steeds een band die heet "all your base are belong to us" , of een afkorting daarvan Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Vind je Brain Damage niet vet dan? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik vind masterplan wel een sterke naam. brainstorm is trouwens ook wel okee... en the old dead tree... t heeft gewoon wel wat (en t is een superruige band ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Pessimist. |
|
Ik vind Violent God wel een gave naam |
|
quote: Haha, bedankt, maar dat is geen bandnaam toch? Of ga je een nieuwe band oprichten onder die naam? |
|
quote: Voor de nieuwe band hebben we net een naam en Violent god past niet echt bij deze band |
|
quote: Dat was de bedoeling... Maar ik heb het overgenomen. Lord Gore is mijn nieuwe nick. Nekro is dus officieel overleden. |
|
quote:Geband, liefje? "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |