|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Lichaam van je zus? Tjah, neerlandsch ook. |
|
quote:Chistenlijk toch. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Lichaam van christus? Jezus is christus? Toch? |
|
quote:Yup. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Chimaira is wel vette naam en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote:Ik kwam vroeger nog wel eens in de kerk [tegen m'n wil, maar als peuter weet je zoiets nog niet ], en ik weet nog dat ik een schijthekel had een die eikel met die dikke hosti. Oneerlijk vondt ik dat. Pastoor dus he. |
|
Forgotten Woods A fronte praecipitium, a tergo lupi. |
|
Blood duster Gorgasm Suffocation Leaves eyes Trail of tears My dying bride Sonic Youth Massive Attack SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gewoon Slayer, blijft de vetste naam. |
|
Razor , klinkt vet Nuclear assault, erg metal enzo Destruction, doeltreffend Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Suffocation vind ik ook wel pakkend. |
|
Fluissssst..erwoud!! Stil staan op een podium kunnen ze wel!! en goed iemand afzeiken!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Dissection vind ik eerder een Grindcorenaam, maar dik ok. Arkhon Infaustus Fuck...I'm dead Diabolical Masquerade Tartaros (met friet!) Manticora Konkhra (jammer van de muziek soms) signature |
|
kaasschaaf....... ulver urfaust krohm burzum evoken nortt allemaal namen waaraan je de muziek vrijwel metteen kan plakken. Mooie namen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind Brutus ook heel bruut klinken! |
|
Panzerchrist en Beheaded |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ehhh mag ik Alice Cooper in de groep gooien ? Rock moet Rollen |
|
nee, dat is geen band |
|
quote: goed verwoord. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Jah, ik heb er erg m'n best op gedaan. |
|
Angstschreeuw. |
|
fobofobic yyrkoon Haemmorhage Horna (lijkt op horny HI HI) signature |
|
quote: Heeft hij zijn eigen hosti ook anaal bij je ingebracht? |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |