|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
MetallicA Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HELLHAMMER natuurlijk |
|
Scrotum uiteraard. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Sodom Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Marduck...gorgeljeroth....dipshit burger....cradle of cash vind ik wel stoere bandnamen. |
|
quote: Ik denk dat het de oorlogsgod is van de Perzen. Maar ik kan mis zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 20-07-2004 20:50] "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Je bent mis... |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote:Zeg er dan misschien ook even bij wat het wel is. Ofzo. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Shit. "I find your lack of faith disturbing." |
|
marduk is de tegenovergestelde god van tiamat... spelfout weggehaald... |
|
Belangrijkste godheid in het oude Babylonië... |
|
Nog een hollandse band: Vandale. Oud Vuil. |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
quote: En ze maken nog toffe muziek ook. |
|
quote: ANAL WHORE. |
|
Kutschurft al voorbij gekomen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja, die had ik al genoemd samen met BloedBef Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is dat dus erger dan een VAGINAL WHORE? Tsjongejonge, hoe verzint men het. Oud Vuil. |
|
GUT!! Bowel Stew Anal Cunt Cock and Ball Torture Deadbodieseverywhere Circle of Dead Children Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Of Rompeprop "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Slayer, dat roept zo lekker. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Death En natuurlijk: The Dead Bolkesteins. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
SOD |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |