|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ga je piercen |
|
Ik hoop haar... |
|
quote:Veel plezier met rollen dan nog... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Morgen met Jenje oefenen voor de 100 mtr. |
|
Belgian Associality Jupiler Reggae Bompa Punk Boerderie Stinkkut |
|
Cydonia , moet altij aan Suske en Wiske denken en Ultra Vomit , mijn orale tegenganger Rotten Sound ofcourse en THRONEAEON, je komt er maar op en MUCUPURULENT :p |
|
quote: PUSKE&PISKE en de bebloede balzakproppers |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
wat te zeggen van Lullacry :p |
|
Grafkanker Kutschurft Bloedhoest Negligent Collateral Collapse Dysmenorrheic Hemorrage Jesus Anal Penetration (ook prima naam... ) |
|
nogmaals: Toilet Terreur |
|
quote: Dom There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
All Out War Pulverizer Napalm Death [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 26-12-2004 17:22] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Cadaver Removal Technician :p |
|
mayhem blijft toch wel mijn favoriet. At The Heart Of Winter |
|
quote: bij wat van metal moet ik hier aan denken? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eigenlijk is het geen metal maar pretpunk met ongelooflijk domme teksten... |
|
Pretpunk is 9 van d 10 keer ook ongelooflijke domme muziek ... 2 accoordjes en een lelijke zanger .. |
|
dying fetus brute naam gegroet sterveling |
|
quote: T-R-I-E-S-T Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Anal Vomit |
|
quote:Tof, wat spelen die en waar komen ze vandaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
anti-grunn death metal aus friesland Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Cool, moet je eens wat van uploaden dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |