|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn eerste bandje.... vette krempel.... LOL "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Er zijn veel bands met de meest aanstootgevende namen, maar als koele naam kies ik Ensiferum. Ensiferum = latijns woord voor zwaarddragend persoon |
|
KoRn Bazzio Attacks!!! |
|
kipkoRn vind ik wel beter dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
SoulreaveR . |
|
quote: Kip KnorN!!!...even better! |
|
Extreem eczeem vind ik een erg grappige naam |
|
Macabre is nog steeds een coole naam (en vette muziek ) . . . . . . . . . ? |
|
Skull En Venom [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 03-08-2004 12:54] .. |
|
quote: Komt "morte aeterna" hiervan? http://www.toonkunst.nl/mrtekst.html quote: Dan hangt het ervan af wat je met de naam bedoeld wat goed is en wat niet. Zoals jij de bandnaam gekozen hebt is het een ablativus (5e naamval), de andere variant is nominativus (1e naamval), en heeft het dus beide een andere vertaling. mors aeterna = de eeuwige dood morte aeterna = met/door de eeuwige dood de morte aeterna = van de eeuwige dood (i.c.m. een werkwoord als "bevrijden") In principe zijn beide varianten dus goed, zeker aangezien het iedereen vrijstaat om gebruik te maken van Latijn voor bandnamen, zolang dat maar grammaticaal correct gebeurt Als "citaat", waarvoor het natuurlijk veel te kort en algemeen is, is jouw variant de enige goede, maar dan betekent het dus "met/door de eeuwige dood" en niet "de eeuwige dood". Wel een geslaagde bandnaam overigens, klinkt lekker en heeft sterke betekenis [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-08-2004 13:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dude, geen msn? |
|
quote: ik stuiter even tussen het buiten zitten naar binnen, dus geen msn, of je moet me willen overladen met complimenten, dan kan ik wel even online komen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aaaargh slowchat! ( ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
coole bandnamen: Angels Decay Triple 7 Engine of Pain |
|
Mies Bouwman |
|
kutschurft is een gaafe naam en nog cool muziek ook met 5 liter bier in je hand kom je door heel het land |
|
jongens jongens jongens jullie vergeten gewoon AHUMADO GRANUJO |
|
Jostiband "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja .. dat is een leuke |
|
Vondur, klinkt gewoon lekker. |
|
Iced Earth is toch wel een erg koele naam! |
|
Rectal Smegma www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html |
|
quote: Meer koud dan koel. Bazzio Attacks!!! |
|
Anaal Nathrackh Inside crystal mountain, evil takes it's form |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |