|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En een nacht geen s**s; Ik dacht t ff niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: LOL Eh, als ze met ons mee rijdt, droppen wij d'r wel bij je huis? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:hhhmmzzz overweegbaar de inflatie op Obituary kaartjes is op het moment vast hoog. Even eraan denken die meuk vd nog aan te zetten anders heb ik t voor niets gekocht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehe, och.. 't Wordt vast leuk! -> ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hehe goed idee hoelaat is die meuk afgelopen? zzz |
|
gah gewoon man je hebt nog wat goed te maken (sneek ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kan wegens omstandigheden helaas niet gaan Dit betekent dus dat ik nog 2 kaartjes over heb... WIE WIL ER DUS 2 KAARTJES VAN ME OVERKOPEN? Gewoon voor 20,50 en evt. verzendkosten... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Hier heb ik denkik wel interesse in I am the 1%. |
|
quote: Ik heb hier interesse in en ik weet het zeker, ipv dat ik het denk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Time to Obituary: 2 days and counting.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
"t is me niet gegunt ofzo. Heb ik eindelijk na bijna 1 jaar zoeken een baan gevonden.. en rara wanneer ik moet beginnen... JUIST aanstaande weekend! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben blij en zeur niet... hehe |
|
Nog één nachtje slapen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Das mooi. Ik weet niet hoe ik ze nu bij jou krijg en jij het geld bij mij... Misschien dat we ergens een tijd afspreken voor de ingang van de effenaar en dat ik dan zorg dat er iemand staat met de kaartjes... Is dit een idee? Gaat het trouwens om beide kaartjes? Zou wek mooi zijn! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ff een praktisch vraagje, weet iemand of een digitaal fototoestel mee naar binnen mag? Of mag je in de Effenaar geen foto's maken? [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 07-10-2004 20:58] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Hmm, het gaat niet om beide kaartjes, òf vrienden hebben al een kaartje, òf ze kunnen niet. Ik had je ook gemaild hierover, nog gezien? Ik heb op zich nog steeds interesse in één kaartje. Als je me ff je mobiele nummer mailt kunnen we de boel regelen met centen e.d. (that is, als je ze nog kwijt wil). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: volgens mij niet, mag nooit in de effenaar meen ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HOERRRRRRRRa, morgen is het zover. Ff een stukkie karren en dan rammen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zou morgen , begin van de middag die kant op. hoop dat alles goed komt(kaartje ed)maar we zien wel. ben zeer benieuwd naar MASTER, als die veel van hun eerste plaat spelen krijgt obituary het moeilijk!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik hoop veel van Slowly we Rot & Cause of Death die klonken nmlk nog vrij 'goor'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik betwijfel het ten sterkste, ik heb toevallig Master - Master ff een paar keer beluisterd en het is wel aardig, meer ook niet imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb er zin in!!!!!!!!!!!!!! pff zal wel weer gloeiend heet zijn daarbinnen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: gewoon broek uit, doen wij ook |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |