IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Obituary in de Effenaar! Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-10-2004 23:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2004 23:20 schreef Immortella het volgende:
Dan ga je toch niet.
En een nacht geen s**s; Ik dacht t ff niet.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-10-2004 23:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Om met de woorden van Socrates te spreken alvorens hij de beker gif aannam..

OBITUUUAAARRYYYYY!!!!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 05-10-2004 23:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2004 23:22 schreef kwelgeest het volgende:
En een nacht geen s**s; Ik dacht t ff niet.

LOL Eh, als ze met ons mee rijdt, droppen wij d'r wel bij je huis?

..."Hate can only create more hate"...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-10-2004 23:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2004 23:23 schreef Immortella het volgende:
LOL Eh, als ze met ons mee rijdt, droppen wij d'r wel bij je huis?

hhhmmzzz overweegbaar de inflatie op Obituary kaartjes is op het moment vast hoog.

Even eraan denken die meuk vd nog aan te zetten anders heb ik t voor niets gekocht.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 05-10-2004 23:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hehe, och.. 't Wordt vast leuk! ->

..."Hate can only create more hate"...

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 06-10-2004 10:00 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2004 8:36 schreef Orion het volgende:
!@#$%&^&^%$!$#%$%^^&!*&!^%

ben je na afloop nog wel in eindhoven voor een pilse of?

hehe goed idee

hoelaat is die meuk afgelopen?

zzz

Orion
Usericon van Orion
Posted 06-10-2004 13:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gah gewoon man je hebt nog wat goed te maken (sneek )

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 06-10-2004 18:06 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Kan wegens omstandigheden helaas niet gaan Dit betekent dus dat ik nog 2 kaartjes over heb... WIE WIL ER DUS 2 KAARTJES VAN ME OVERKOPEN? Gewoon voor 20,50 en evt. verzendkosten...

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-10-2004 21:58 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 18:06 schreef Suppository het volgende:
Kan wegens omstandigheden helaas niet gaan Dit betekent dus dat ik nog 2 kaartjes over heb... WIE WIL ER DUS 2 KAARTJES VAN ME OVERKOPEN? Gewoon voor 20,50 en evt. verzendkosten...

Hier heb ik denkik wel interesse in

I am the 1%.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-10-2004 22:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2004 18:06 schreef Suppository het volgende:

Ik heb hier interesse in en ik weet het zeker, ipv dat ik het denk.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-10-2004 22:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Time to Obituary:

2 days and counting..

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-10-2004 0:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

"t is me niet gegunt ofzo. Heb ik eindelijk na bijna 1 jaar zoeken een baan gevonden.. en rara wanneer ik moet beginnen... JUIST aanstaande weekend!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-10-2004 16:37 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ben blij en zeur niet... hehe

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-10-2004 17:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nog één nachtje slapen

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 07-10-2004 17:50 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 6 oktober 2004 22:02 schreef M. het volgende:
Ik heb hier interesse in en ik weet het zeker, ipv dat ik het denk.

Das mooi. Ik weet niet hoe ik ze nu bij jou krijg en jij het geld bij mij... Misschien dat we ergens een tijd afspreken voor de ingang van de effenaar en dat ik dan zorg dat er iemand staat met de kaartjes... Is dit een idee? Gaat het trouwens om beide kaartjes? Zou wek mooi zijn!

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-10-2004 20:58 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

ff een praktisch vraagje, weet iemand of een digitaal fototoestel mee naar binnen mag?
Of mag je in de Effenaar geen foto's maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 07-10-2004 20:58]

A black heart can only find beauty in darkness.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2004 21:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 17:50 schreef Suppository het volgende:
Das mooi. Ik weet niet hoe ik ze nu bij jou krijg en jij het geld bij mij... Misschien dat we ergens een tijd afspreken voor de ingang van de effenaar en dat ik dan zorg dat er iemand staat met de kaartjes... Is dit een idee? Gaat het trouwens om beide kaartjes? Zou wek mooi zijn!

Hmm, het gaat niet om beide kaartjes, òf vrienden hebben al een kaartje, òf ze kunnen niet.

Ik had je ook gemaild hierover, nog gezien? Ik heb op zich nog steeds interesse in één kaartje.
Als je me ff je mobiele nummer mailt kunnen we de boel regelen met centen e.d. (that is, als je ze nog kwijt wil).

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-10-2004 23:22 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 20:58 schreef Pyrexia het volgende:
ff een praktisch vraagje, weet iemand of een digitaal fototoestel mee naar binnen mag?
Of mag je in de Effenaar geen foto's maken?

volgens mij niet, mag nooit in de effenaar meen ik

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-10-2004 23:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

HOERRRRRRRRa, morgen is het zover. Ff een stukkie karren en dan rammen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-10-2004 23:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zou morgen , begin van de middag die kant op.
hoop dat alles goed komt(kaartje ed)maar we zien wel.
ben zeer benieuwd naar MASTER, als die veel van hun eerste plaat spelen krijgt obituary het moeilijk!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 23:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik hoop veel van Slowly we Rot & Cause of Death die klonken nmlk nog vrij 'goor'.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-10-2004 23:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 23:30 schreef Orion het volgende:
zou morgen , begin van de middag die kant op.
hoop dat alles goed komt(kaartje ed)maar we zien wel.
ben zeer benieuwd naar MASTER, als die veel van hun eerste plaat spelen krijgt obituary het moeilijk!!

Ik betwijfel het ten sterkste, ik heb toevallig Master - Master ff een paar keer beluisterd en het is wel aardig, meer ook niet imo

"This one is older than shit, heavier than time!"

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-10-2004 23:43 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!
pff zal wel weer gloeiend heet zijn daarbinnen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-10-2004 23:46 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 23:43 schreef she_devil het volgende:
heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!
pff zal wel weer gloeiend heet zijn daarbinnen

gewoon broek uit, doen wij ook

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-10-2004 23:54 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 7 oktober 2004 23:46 schreef Shredhead het volgende:
gewoon broek uit, doen wij ook

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com