|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wat veel gezeik over de prijs van het kaartje. Je gaat of je gaat niet. Het is Obituary met 1 show in NL. Je staat er in de Effenaar met je neus op en niet op een afstand van 100 meter op een godvergeten festival met kutgeluid...het is een band dat een onvergetelijk concert neer kan zetten.. Natuurlijk willen de heren er wat aan overhouden dat moge duidelijk zijn. Who Cares? Ik hoop alleen dat het niet uitverkoopt.... |
|
quote: Hmmm, iemand wil zijn standpunt duidelijk maken..... Wanneer begint de voorverkoop voor Incantation e.a. in de Doornroosje trouwens, Mr. Spirit in Black? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: ik stoor me idd nogal aan die ophef over de prijzen voor concerten. Het is idd zo dat je bij sommige entreeprijzen je vraagtekens kunt hebben. Maar ik vind dat mensen dan eerst maar eens moeten kijken naar de prijzen die sommige zalen hanteren voor concerten. Daar zit nl. nogal verschil in. Ik kan de Effenaar er niet op betrappen dat ze vaak buitensporige prijzen vragen voor de verschillende concerten. Dus zullen ze hier in dit geval wel hun redenen voor hebben.....en ik begrijp die wel.. Mensen mogen best kritisch zijn, ik ben het er in principe ook wel mee eens, maar dan moet deze kritiek wel op zijn plaats zijn. btw. voorverkoop/reserveringen starten een maand van tevoren, dus eind september....lijkt me wel een goede indicatie voor Krisiun/Behemoth/Incantation! |
|
Tja, voor Madonna betaalde je 88 euro.... Dan mogen wij eigenlijk niet klagen. En Dank u voor de info! Ik zorg dat ik dan zsm kaartjes haal! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: echt waar? |
|
Zo dus die vuile wanbetaler van een Venom Rules komt ook in de effenaar ??? @ Venom Rules : Wel geld hebben om naar Obituary te gaan, maar niet om mij mijn 20 euro terug te betalen he gore klootzak ? Niet te hopen voor jou dat ik je tegenkom daar ! |
|
quote: Zo eng ben je toch niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Echt waar, een kennis van me is geweest en had veld-plaatsen, zitplaatsen waren nog iets van 75 euro... Je kunt ook haar halve cd collectie voor dat bedrag kopen..... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
SCHANDAAAAAALIG!!! Mensen die dit ervoor betalen zijn echt de weg kwijt of moeten maar eens een fikse loonmatiging om hun oortjes krijgen |
|
Ben gewoon heel erg pissig op die kloot. Heb 'm nog en gematst op die platen en 'm ruim de tijd gegeven om te betalen. Nu doet ie dat dus niet. Asshole. Heb ik eens een keer vertrouwen in de mens.... |
|
quote: Ik zal je wel betalen bij obituary... .. |
|
loop dan daar maar rond met die twintig euro op je voorhoofd geplakt. |
|
quote: Nee want dan is ineens iedereen Lord Gore.... .. |
|
maar niet iedereen weet toch wat je van me gekocht hebt ??? |
|
quote: Neeeeeeeeee hoor....Je hebt het nog maar zo'n 548 keer gezegt... .. |
|
Uitverkocht en ik heb gelukkig een kaartje bemachtigd Ff een lijst: - 0Tolerence + 1 maat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Niet met die dure cd prijzen van tegenwoordig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Uitverkocht? |
|
|
|
Ik heb er zin in, veel bekenden en lekker bier drinken |
|
Komende week kaartjes bemachtigen Metaaaaal! I am the 1%. |
|
quote: Van wat ik dus gehoord heb, is het al uitverkocht. Als je dus zeker wilt zijn, zou ik ze maar ERG snel gaan halen, als het nog kan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mja op postkantoor site, ofzo staat dat je nog kan bestellen. Ik hoop het in ieder geval. I am the 1%. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |