IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Obituary in de Effenaar! Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2004 0:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nha heerschap Boris_Suppository, volgens mij gaat het niet meer lukken. Ik ben morgen overdag iig niet bereikbaar op m'n mail. Succes met het slijten van je kaartjes!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-10-2004 9:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 23:35 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik betwijfel het ten sterkste, ik heb toevallig Master - Master ff een paar keer beluisterd en het is wel aardig, meer ook niet imo

we zullen zien

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-10-2004 11:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

we zullen horen!
tot vanavond

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-10-2004 12:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

over 2 uurtjes die kant op hehe

khoop dat alles goed komt met kaartje hehe

Sar'Goth the Warlock
Posted 08-10-2004 12:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hahah! over 2 uur ik ga naar school man! neen maar hoelaat ben je in eindhoven, eerst ff langs de kroeg of wat?

Nix
Usericon van Nix
Posted 08-10-2004 14:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tot vanavond!

*ben weg*

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-10-2004 14:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 7 oktober 2004 20:58 schreef Pyrexia het volgende:
ff een praktisch vraagje, weet iemand of een digitaal fototoestel mee naar binnen mag?
Of mag je in de Effenaar geen foto's maken?
Dat is bij de Effenaar heel onduidelijk vaak. Als de band problemen heeft met foto's dan mag 't sowieso niet. Als het mag van de band moet je voor digitale fotografie in de regel een fotopas hebben, maar mijn ervaring is dat als je niet flitst je gewoon je gang mag gaan. Aan de andere kant heb ik ook al vaak zat camera's in beslag genomen zien worden. Het enige concert kijken ze er gewoon heel goed naar, andere concert helemaal niet.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-10-2004 14:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 12:35 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hahah! over 2 uur ik ga naar school man! neen maar hoelaat ben je in eindhoven, eerst ff langs de kroeg of wat?

ik ben er rond kwart voor 7 ofzo , ik moet ouwe wel eerst even zien voor dat kaartje namelijk.

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 08-10-2004 14:18 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Ik heb nog 1 kaartje over. Degene die het kaartje wil overnemen moet maar zorgen dat ie om 19.00u voor de effenaar staat, dan zorg ik dat er iemand staat die het kaartje kan bezorgen.

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 08-10-2004 14:45 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:02 schreef helmet het volgende:
...als je niet flitst je gewoon je gang mag gaan.

Zonder flits is al helemaal te gek, nouja, laat dan maar, alvast bedankt voor de feedback

A black heart can only find beauty in darkness.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2004 16:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben ook weg, tot zo.

Sar'Goth the Warlock
Posted 08-10-2004 16:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 14:03 schreef Orion het volgende:
ik ben er rond kwart voor 7 ofzo , ik moet ouwe wel eerst even zien voor dat kaartje namelijk.

ok mooi, ik heb met ouwe rond 19.00 op CS afgesproken.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-10-2004 18:04 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Over 20 min. ben ik onderweg

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-10-2004 18:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zzoo, nog effe douchen en dan Mark ophalen van het station en dan.. biertijd!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-10-2004 9:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

GVD, het was echt veeeeel te druk. De lol was er zo erg snel vanaf bij mij. Erg gaaf om die oude krakers eens live te zien maar ik moet wel zeggen dat ik niet de gehele band echt enthousiast vond spelen, het kwam over als een routine klusje welke afgewerkt moest worden...beetje jammer.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-10-2004 10:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vond het super!
Die eerste band (ik kon de naam al niet ontcijferen van hun backdrop) vond ik 3x niks. 1 grote geluidsbrij). Master was wel ok.

Obituary vond ik te gek! lekker ouderwets hakken

gespot: hub de gallier, decomposingbitch, frietbal, she-devil, Mikeee en ik dacht immortella?

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 09-10-2004 10:28]

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-10-2004 11:03 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Obituary was weer eens super om te zien..... toch alweer lang geleden....

Veel bekenden gezien, veels te druk en goor bier..... och maakt het wel gezellie

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 09-10-2004 12:26 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Nou, vond het behoorlijk vét
De zanger verliet wel wat vaak het podium, vond ik, dat was vroeger niet het geval als ik me goed herinner.

A black heart can only find beauty in darkness.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-10-2004 13:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het was een gezellig avondje.
Die eerste band vond ik zelf wel wat minder, maar Master en Obituary maakte dat weer helemaal goed !

Lekker gebierd, wel erg druk, maar ja, wat verwacht je dan ook.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-10-2004 13:11 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2004 9:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
GVD, het was echt veeeeel te druk. De lol was er zo erg snel vanaf bij mij. Erg gaaf om die oude krakers eens live te zien maar ik moet wel zeggen dat ik niet de gehele band echt enthousiast vond spelen, het kwam over als een routine klusje welke afgewerkt moest worden...beetje jammer.

Het heilige vuur kwam niet echt over. Vooral Allen West vond ik een beetje ongeinteresseerd overkomen. Heb betere "reünie"shows gezien. Maar ondanks alles toch een gaaf avondje!!! Paar lekkere old skool death metal krakertjes gehoord en wat wil je dan nog meer.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-10-2004 13:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

POtverdikkeme, wat was het gaaf gisteren. Die eerste band was om the janken, maar met Master ging het de goede kant op. Maar het kwaliteitsverschil tussen de oude masternummers en de nieuwe masternummers was wel erg groot. (en het geluid was ook niet super).
Obituary was erg erg goed. Het geluid was om te zoenen en de setlist was ook erg sterk. Obituary blaast in ieder geval 99 % van de huidige deathmetalbands van het podium af.
Het enig nadeel was de ongeloofljke drukte. maar het was wel weer gaaf dat veel mesen finaal uit hun dak gingen (en als je dan een duwtje krijgt hoort er gewoon bij). het was zelfs nog intenser als het death angelconcert!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-10-2004 14:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Druk, druk, druk en dan kon je in het begin niet eens fatsoenlijk naar het cafe....en die bar, die is toch veel te klein voor een horde bierzuipend volk van deze omvang?

Master had als voorprogramma erg goed geluid net als Obituary, maar dat mocht ook wel. Wederom erg fijn om 23.30 de tent te moeten verlaten.... net nu het minder druk begon te worden

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-10-2004 14:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Idd erg druk, ik vond overigens de eerste band wel behoorlijk goed spelen. Maar het is vrij technisch spul, dus als je het niet kent is het 3 keer niks ja.
Master was ok, niet veel bijzonders eigenlijk.
Obituary was echt vet, dikke pit zo goed als het hele concert.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 09-10-2004 16:47 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Ik heb het er ook erg naar m'n zin gehad.

Hele vette avond.

Alleen idd jammer dat Allen W. een beetje te stoned was...'k heb 'm gezelliger meegemaakt

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 09-10-2004 16:59 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

whaaaa wat n feest !!!! wel niet normaal hoe druk ....die gasten kunnen er wat van zeg!!
veel bekenden en zmmers gespot
en het was leuk om mike en dennis weer eens te spreken

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com