|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben de kaartjes al 3 dagen kwijt overal gezocht... *joepie*. Kan me vaag herinneren dat ik ze in een pakje peuken gestopt had zaterdagnacht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 01-09-2004 14:35] |
|
quote: dit keer wel biertje komen drinken he! vorige keer (met brutus efzo) stond ik hele tijd te lam tegen de muur geleund door kater van dag ervoor |
|
En dat pakje heb je weggeflikkerd zeker? Subtiel kamerolifantje |
|
aanwezig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik ben niet zo ubersociaal, tenzij ik lam ben en dat gebeurt nog wel es en lege pakjes peuken gooi ik meestal weg ja |
|
wie bespeeld nu de bass trouwens in obituary (met de orginele line-up is dat dan niet meneer tucker ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:+1 |
|
quote: En dan ben je ineens ZO UBERSOCIAAL dat je haast hysterisch lachend andermans Doner kebab wrap afpakt en handmatig vermorzelt. |
|
DUDE! Dat is voor mij een reden om iemand langdurig over die kebab uit te smeren |
|
sounds like sai indeed bij mij stond ie me heletijd boos aante kijken omdat ik met zn ex stond te praten die mij wel leuk vond ofzo :s althans dat hoorde ik achteraf enige dat ik nog weet is dat ik mn koppijn probeerde weg te zuipen maar dat het niet zo lukte |
|
quote: Heh, ik stond wel verrekte dicht bij het punt om zoiets te doen ja. |
|
quote: hehe ja nadenken voor me zat er toen ook niet meer in...... Heb je er later in de baroeg? nog wel voor vergoed dacht ik Als ik nog eens zoiets doe moet je me maar een mep voor m'n kanus geven ofzo, dan kom ik wel weer een beetje bij |
|
Ik ben daar. Kan niet missen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hee, jou lang niet meer gezien hier zeg! |
|
Tja ik dacht een poosje dat ik een echt leven had, maar aangezien ik dit semester maar 3 vakken volg ga ik het virtuele pad maar weer op.. en boem... meteen off topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Je leert het ook nooit |
|
quote: Woehahahaha! Morgen haal ik mijn kaartje! |
|
Ik heb ze vandaag gehaalt. .. |
|
- Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel - Kwelgeest - Stigma - Brujeria - she_devil - venom rules - testement - ouwe dame - Orion + skwar die ôf crew - rensyk + (digerdoden mischien) - Decomposingbitch - Illusione, en die sleept Mark mee. En mogelijkerwijs nog wat bandleden. -NecroNoud Jawohl, ich bin dabei! Had op de dag dat de kaarten in de vvk gingen ze al, misschien wat overdreven, maar dit wil ik echt niet missen. don't mistake lack of talent for genius |
|
- Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel - Kwelgeest - Stigma - Brujeria - she_devil - venom rules - testement - ouwe dame - Orion + skwar die ôf crew - rensyk + (digerdoden mischien) - Decomposingbitch - Illusione, en die sleept Mark mee. En mogelijkerwijs nog wat bandleden. -NecroNoud - ZeroTheHero - The mighty reaper - Schaep |
|
Yay, lijstjes... - Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel - Kwelgeest - Stigma - Brujeria - she_devil - venom rules - testement - ouwe dame - Orion + skwar die ôf crew - rensyk + (digerdoden mischien) - Decomposingbitch - Illusione, en die sleept Mark mee. En mogelijkerwijs nog wat bandleden. -NecroNoud - ZeroTheHero - The mighty reaper - Schaep - Nix - Rapture - Buried_Alive I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
eesn kijken of ik ook nog een kaartje te pakken kan krijgen. |
|
- Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel - Kwelgeest - Stigma - Brujeria - she_devil - venom rules - testement - ouwe dame - Orion + skwar die ôf crew - rensyk + (digerdoden mischien) - Decomposingbitch - Illusione, en die sleept Mark mee. En mogelijkerwijs nog wat bandleden. -NecroNoud - ZeroTheHero - The mighty reaper - Schaep - Nix - Rapture - Buried_Alive - 0Tolerence + aanhang "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |